اپراتورها

بازار سرمایه

تحلیل بازار

رگولاتوری

February 27, 2019
12:24 چهارشنبه، 8ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98015

باMWC19: سازمان‌ها هرچه سریع‌تر استراتژی استفاده از 5G را تعریف کنند

 

«مارک ملینگ» مدیر مرکز RYOT Studio در منطقه خاورمیانه، آفریقا و اروپا اعلام کرد سازمان‌ها با گستره‌ فعالیت‌های مختلف می‌بایست استراتژی جدید خود را برای در اختیار گرفتن خدمات 5G مشخص کنند و اگر آنها این مسئله را مورد بررسی قرار ندهند، خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی نمی‌تواند در آینده نزدیک برای آنها کاربرد داشته باشد.

ryot-innovation-studio-e1536699704321.jpg

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) او طی سخنرانی خود در جلسه «کسب و کارهای مخصوص ایجاد تجارب شگفت‌انگیز برای مصرف کننده» که در حاشیه کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2019) برگزار شده بود توضیح داد در مرکز RYOT تلاش‌های شبانه‌روزی صورت می‌گیرد تا استراتژی جدید سازمانی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات 5G مشخص شود.

او در این زمینه گفت: «فناوری 5G به ما امکان می‌دهد با سرعت بیشت به جلو حرکت کنیم. این اتفاق هرگز در گذشته صورت نگفته بود و ما هم اکنون در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم به کمک نسل پنجم فناوری‌های ارتباطی سرعت کسب و کار خود را افزایش دهیم. آینده‌ای را تصور کنید که در آن تمام اتفاقات تخیلی فیلم سینمایی آواتار محقق شده است. در چنین شرایطی برای تماشای هر صحنه از این فیلم در دنیای واقعی نیاز نیست ماه‌ها و هفته‌ها منتظر بمانید».

او در ادامه اضافه کرد: «تاخیر برای دسترسی به فناوری‌های مخابراتی و ارتباطی برای همیشه از بین می‌رود در آینده نزدیک هرگز چنین اتفاقی را تجربه نمی‌کنیم. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت تاخیر فناوری‌های ارتباطی در حال ناپدید شدن است و ارتباطات با اعتماد بیشتر و سرعت بالاتر صورت می‌گیرد».

ملینگ همچنین اظهار داشت ضروری است که هر شخص در سازمان‌های مختلف فهم درستی از فناوری 5G داشته باشد و به این مسئله توجه کند که نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی چگونه می‌تواند کسب و کار او را ارتقا دهد و در یک صنعت به خصوص خدمات متمایز را در اختیار آنها بگذارد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.