اپراتورها

تلفن همراه

فناوری

March 2, 2019
1:05 شنبه، 11ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98039

همراه با خبرنگار اعزامی ایستنا؛ در کنگره جهانی موبایل قدم بزنید!

هر ساله در سرتاسر جهان در زمینه‌ی تکنولوژی، نمایشگاه‌های زیادی برگزار می‌شوند که معمولاً آن‌چنان هم هیجان‌انگیز به حساب نمی‌آیند. اما در این میان، نمایشگاه MWC 2019 که از 6 تا 9 اسفندماه در بارسلونای اسپانیا برگزار میشود، یکی از جذاب‌ترین رویدادهای تکنولوژی در سال ۲۰۱۹ و مهمترین رویداد سالیانه حوزه ارتباطات و تلفن همراه خواهد بود.

mobileWorldCongress2019.jpg

 

امسال فرق می‌کند!

طبق شواهد و قرائن، به نظر می‌رسد نمایشگاه MWC 2019 با سال‌های گذشته از جهات مختلفی فرق دارد. با توجه به شایعات، گزارش‌ها، تیزرها و خبرهای منتشر شده، ظاهراً در نمایشگاه امسال بالاخره چشم ما به جمال خبرهای هیجان‌انگیز و نوآورانه متعدد در صنعت گوشی‌های هوشمند روشن خواهد شد چراکه تجهیزات ارتباطی تاشو، آغاز بهره‌گیری از پتانسیل‌های 5G، بازگشت شیائومی به نمایشگاه، پرچم‌دار پر سروصدا نوکیا و IoT؛ کنگره جهانی موبایل امسال را یک سر و گردن بالاتر از دوره های گذشته خود برده است.
 
 
تحریم ایرانیان
 
متاسفانه در MWC امسال، نسبت به سالهای گذشته و به علت تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران، ایرانیان کمتری امکان بازدید از این نمایشگاه را خواهند داشت. عدم صدور دعوتنامه برای دریافت ویزای ایرانیان، عدم امکان ثبت نام مستقیم با نام ایران و برخی شرکتهای ایرانی برای برخی از متقاضیان، لغو تمامی برنامه های خبری و اعزام خبرنگاران و کارشناسان اپراتورهای ارتباطی از سوی دفاتر رسمی برندهای مطرح حوزه CT فعال در بازار ایران، به همراه افزایش شدید نرخ ارز، از جمله عواملی بودند که تعداد ایرانیان حاضر در این نمایشگاه را به کمترین میزان در طی سالهای اخیر رساند. 
 
 
با ایستنا در MWC قدیم بزنید!
 
آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امسال با اعزام مستقل خبرنگار حوزه فناوری ارتباطات خود به کنگره جهانی موبایل، تلاش می‌کند مفصل ترین پوشش خبری خود را از غرفه ها، نشست‌های خبری و میزگردها و کنفرانس های این نمایشگاه منتشر نماید. 
 
با خبرنگار اعزامی ایستنا به MWC19 همراه باشید و در راهروهای بزرگترین رویداد سالیانه حوزه تلفن همراه جهان قدم بزنید: ICTna@
 
 
مجموعه اخبار مرتبط با این رویداد مهم، با برچسب "باMWC19" در تیتر اخبار، روی خروجی اخبار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) قرار میگیرد. تیتر تمامی این اخبار در زیر همین صفحه هم به صورت تجمیع شده قابل مشاهده است. 
 
همین حالا اکانت ایستنا در توییتر را دنبال کنید تا هیچ چیز از MWC19 را از دست ندهید: ICTna@
 
از طرف دیگر میتوانید عبارت MWC را به شماره 30003030 پیامک کنید تا به طور کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای، سرخط اخبار فوری کنگره امسال را از طریق پیامک دریافت کنید.
 
 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.