اپراتورها

تحلیل بازار

فناوری

لبه تکنولوژی

March 2, 2019
2:43 شنبه، 11ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98043

باMWC19: برگزاری جایزه بزرگ «گلومو آواردز» برای انتخاب بهترین طرح موبایلی

GLOMOs.jpg

 

جایزه بزرگ «گلومو آواردز» به عنوان بخشی از کنگره جهانی تلفن همراه MWC 2019 امسال برای بیست و چهارمین سال متوالی به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتخاب بهترین و تاثیرگذارترین طرح موبایلی برای متحول کردن زندگی مردم برگزار شد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) «شان کالینز» رئیس هیئت قضاوت این برنامه اعلام کرد با روی کار آمدن فناری ارتباطی 5G و طرح‌های جدید مطرح شده پیرامون آن «گلومو آواردز» با تمام دوره‌های قبل متفاوت برگزار شد و طرح‌های کاربردی فراوان در این زمینه مطرح شد.

برنامه «گلومو آواردز» که از آن به عنوان «جایزه بزرگ عرصه جهانی موبایل» نیز یاد می‌کند از جمله فرصت‌های منحصر به فرد در این زمینه محسوب می‌شود تا افراد به صورت شخصی، گروهی یا در قالب شرکت‌های مستقل نوآوری‌های خود را برای تغییر در عرصه خدمات و محصولات موبایلی ارایه دهند تا پس از بررسی و ارزیابی، بهترین طرح بین آنها برگزیده شود.

«شان کالینز» در این خصوص گفت: «ما برای کنگره جهانی MWC 2019 بار دیگر تمامی دسته‌بندی‌ها را برای مشخص کردن بهترین طرح‌ها به‌روز کردیم تا با هماهنگی بیشتر، بتوانیم بهترین نوآوری‌ها را به جهانیان معرفی کنیم. در مجموع 42 جایزه برای 10 بخش مختلف در زیرمجموعه‌های فناوری‌های موبایلی، چهارمین دور انقلاب صنعتی، محتوا و رسانه، و دستاوردهای برجسته درنظر گرفته شده است».

هیئت قضاوت و تعیین بهترین اعلام کرد در «گلومو آواردز» امسال بیش از 20 شرکت مخابراتی و اپراتور موبایلی نیز حضور دارند که به زودی بهترین طرح‌های ارایه شده از سوی آنها بررسی می‌شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.