تحلیل بازار

تلفن همراه

فناوری

گوشی

لبه تکنولوژی

March 6, 2019
22:29 چهارشنبه، 15ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98165

باMWC19: تلاش‌های گوگل برای برقراری تعادل در زندگی دیجیتالی

google.jpg

 

«مگی استانفیل» از مدیران ارشد گوگل طی سخنرانی خود توضیح داد نیازی نیست مردم مجبور شوند که همواره به دنیای دیجیتال اتصال داشته باشند، زیرا فناوری این کار را برای آنها می‌کند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) او که هفته گذشته در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2019) حضور داشت طی سخنرانی خود در نشست حاشیه‌ای رفاه دیجیتالی برای عموم مردم توضیح داد بین دسترسی مردم به مزایای فناوری و چسبیدن به یک چرخه معمول روزانه می‌بایست تعادل برقرار شود و به عنوان مثال،‌ مردم به صورت ثابت نیاز دارند به پیام‌ها و پست‌های الکترونیکی دریافتی پاسخ دهند و با این وجود برای گشت و گذار آنها در شبکه‌های اجتماعی اجبار وجود ندارد.

کمک کردن به کاربران برای دستیابی به تعادل مذکور یکی از بزرگترین چالش‌های پیش‌رو برای تمام شرکت‌های فعال در حوزه فناوری محسوب می‌شود و با این وجود محقق ساختن هدف یاد شده نیازمندی‌ها و مهارت‌های جدید را نیز طلب می‌کند.

به گفته مدیر ارشد گوگل، این اتفاق با توسعه «آموزش تا حدی که می‌توانیم» محقق می‌شود و البته در این فرآیند رفتارهای کاربران نیز می‌بایست تحلیل شود. او در این خصوص گفت: «این رویکرد انسان محور به ما کمک می‌کند تعریف بهتر و تجربیات کامل‌تری داشته باشیم که اجرای آنها لزوما همواره مناسب نیست و با این وجود دستیابی به آن می‌تواند مشکلات فراوانی را برطرف کند».

مطالعات صورت گرفته توسط گوگل نشان می‌دهد 70 درصد کاربران در مناطقی که افراد با دستگاه‌های مختلف به اینترنت متصل می‌شوند آسان‌تر به این سطح از تعادل دست یافته‌اند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.