اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری

April 4, 2019
1:12 پنجشنبه، 15ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98505

آخرین دستاوردهای هوآوی و بزرگان مخابراتی در نمایشگاه Messe آلمان

Hannover-Messe_2019-300x166.jpg

 

اریکسون، نوکیا و هوآوی از جمله شرکت‌های مخابراتی بودند که در جریان حضور خود در نمایشگاه فناوری Messe در هانوفر آلمان آخرین دستاوردهای خود را در صنعت اینترنت اشیا، خدمات 5G، سرویس‌های پرداشز ابری، و نوآوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گردهمایی پج روزه در آلمان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان در صنعت فناوری است و هزاران بازدیدکننده و فعال حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات را دور هم جمع می‌کند. نمایشگاه سال جاری کنفرانس‌های اصلی خود را به شبکه مخابراتی 5G اختصاص داد و بخش اعظم فضای نمایشگاهی نیز برای ارایه توانایی‌های جدید در این زمینه به کار گرفته شد.

اریکسون، نوکیا و هوآوی در این نمایشگاه سالانه جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف خدمات بی‌سیم ارایه دادند و به صورت ویژه بر توسعه شبکه 5G، هوش مصنوعی، و فناوری‌های مرتبط با صنایع بزرگ به نمایش گذاشتند.

در روز افتتاحیه نمایشگاه «آنگلا مرکل» صداعظم آلمان مزیبانی شرکت اریکسون را برعهده داشت و «استفان لافون» نخست وزیر سوئد نیز طی سخنرانی خود توسعه هرچه بیشتر نوآوری‌ها در حوزه مخابرات را خواستار شد.

در این نمایشگاه «کمپوس صنعت 5G اروپا» به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی نیز چشم‌اندازهای خود را در این زمینه ارایه کرد.

همچنین، «پیتر مِیِر-کالن» مدیر مرکز تحقیق و توسعه اریکسون نیز اظهار داشت که این شرکت برای درک نیازهای صنعت تلاش‌های فراوان کرده است و هم اکنون در مراحل اولیه توسعه استانداردهای ارتباطی و چارچوب همکاری برای به کارگیری خدمات 5G قرار دارد.

در روز افتتاحیه نمایشگاه شرکت اریکسون در مورد همکاری‌های خود را با کمپانی ABB فعال در حوزه اتوماسیون صنعتی نیز صحبت کرد. بر اساس این همکاری‌های جدید کمپانی‌های مذکور اعلام کردند سرعت توسعه خدمات اتوماسیون بی‌سیم را در محیط‌های صنعتی افزایش خواهند داد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.