سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 13, 2019
17:12 شنبه، 24ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98676

سری جدید کارت گرافیک های GeForce GTX 1660Ti ایسوس از راه رسید

با عرضه تراشه های رده بالای سری NVIDIA RTX، این شرکت به منظور حفظ بازار رده میانی، کارت گرافیک های سری GeForce GTX 1660Ti و GeForce GTX 1660 معرفی کرد.
 
ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان و بزرگترین شریک تجاری NVIDIA، برای چیپ های گرافیکی معرفی شده جدید نیز سنگ تمام گذاشت و محصولاتی متنوع و متفاوت را برای گیمرها معرفی کرد.
 
برای هر دو تراشه معرفی شده در حال حاضر ایسوس چهار سری مختلف از مدل های ROG STRIX، TUF Gaming، Dual و Phoenix را با ویژگی های مختص به خود تولید کرده است.
 
ROG STRIX، جلوه کاملی از گیمینگ تمام عیار
 
در این سری، ایسوس از طراحی جدید فن های Axial-Tech استفاده کرده است.
این فن های پیش تر در کارت گرافیک های رده بالای سریRTX ROG STRIX ایسوس به کار گرفته شده بود. خنک کننده ویژه این سری نیز با فناوری MaxContact صیقل داده شده تا سطحی بسیار صاف ایجاد و حرارت تولید شده تراشه را به بهترین شکل ممکن به سمت پره های هیت سینک هدایت کند. یک اسکلت فلزی محکم نیز به طور کامل دور کارت گرافیک را احاطه کرده تا استقامت آن به بالاترین شکل ممکن حفظ گردد. خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme Technology  نیز پروسه ساخت این سری از کارت گرافیک ها را بر عهده دارد تا خیال گیمرها از دوام، کیفیت و ماندگاری کارت گرافیک آسوده باشد.
 
TUF، مقاوم و مقرون به صرفه
 
ایسوس سری TUF Gaming GeForce® GTX 1660 Ti و TUF Gaming GeForce® GTX 1660 را به منظور سازگاری کامل و ماندگاری بالا، با تست مادربرد های سری TUF Gaming سنجیده است تا گیمرها از دوام آن اطمینان کامل داشته باشند.
علاوه بر تست های رایج مربوط به مادربردهای سری TUF Gaming،ایسوس تست های اعتبار سنجی 144 ساعته را با بنچمارک های درون بازی انجام داده است. برای حفظ دوام در طولانی مدت نیز، خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme Technology  میزبان تولید این سری بوده و یک بک پلیت فلزی نیز به تقویت فیزیکی این مدل کمک کرده است. خنک کننده TUF Gaming با فن هایی با بلبرینگ دوگانه تجهیز شده و سری TUF Gaming برای گیمرهایی با بودجه متوسط به پیشنهادی رد نشدنی تبدیل شده است.
 
سری Dual و Phoenix، گیمینگ هرگز متوقف نمی شود
 
ایسوس برای کمترین بودجه ها هم در این سری، چیزی کم نگذاشته است. سری Dual، از دو فن لبه دار قدرتمند و بی صدا که با گواهی ضد نفوذIP5X  در برابر گرد و خاک تولید شده است، مجهز شده تا عملکرد این تراشه در دمای ایدآل حفظ شود. برای سیستم های کوچک نیز، سری Phoenix، با فرم فاکتور کوچک و یک فن لبه دار مجهز به IP5X، در حداقل فضا کارایی رایج را برای گیمینگ و امور نیازمند به کارت گرافیک فراهم آورده است. هر دو مدل این سری نیز با فناوری Auto-Extreme تولید شده اند و دوام کامل را با عملکرد بالا برای گیمینگ حرفه ای به همراه دارند.
 
مدل های جدید معرفی شده به زودی در بازار کشور به طور رسمی در دسترس بوده و شما می توانید این محصولات را از نمایندگان معتبر ایسوس بخواهید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.