اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2019
14:47 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98778

ملاقات اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل مخابرات با رئیس فراکسیون کارگری و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

سیدمجید صدری (مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران) با علیرضا محجوب (رئیس فراکسیون کارگری مجلس) دیدار و گفتگو کردند.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار مسائل مربوط به شرکت مخابرات ایران به‌ویژه در امور مربوط به کارکنان و توجه ویژه مدیریت شرکت مخابرات ایران به توسعه سرمایه انسانی  مورد بحث و تبادل‌نظر قرارگرفت.
 
 
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اظهار خرسندی از تعامل مثبت بین مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی، نکاتی در مورد اهمیت سرمایه انسانی در توسعه و پیشرفت هر سازمان و توجه به رعایت شان و حفظ کرامت کارکنان را یاد آور شد.
 
مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره در این دیدار با ارائه جزئیات فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران در موردتوجه به تمام کارکنان و رفع دغدغه‌های آنان، گزارشی از روند اقدامات شرکت در مورد تهیه و تنظیم قرارداد  مستقیم دائمی با کارگزاران مخابرات روستایی ارائه کردند.
 
ملاقات مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی
 
 
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در مجلس شورای اسلامی ، گزارشی از روند فرایند اجرای قرارداد مستقیم کارگزاران روستایی با شرکت مخابرات ایران را به دکتر سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه دادند.
 
 
پس از ارائه گزارش توسط مدیرعامل ازروند اجرای فرایند قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی ، دکتر سلمان خدادادی ضمن تشکر از شرکت مخابرات ایران به جایگاه والای نیروی انسانی در سازمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات ایران همواره در حفظ و رعایت شان والای کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی نیز مصداق بارز این مهم است.
 
مهندس سید مجید صدری نیز در این دیدار از تعامل و توجه مستمر و همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت : شرکت مخابرات ایران همواره تلاش دارد تا با رعایت کلیه موارد قانونی و با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع خود در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده گام بردارد و تهیه و تنظیم قرارداد مستقیم کارگزاران مخابرات روستایی بر اساس آئین نامه استخدامی و توجه به رعایت تمامی موارد بر اساس قانون کاریکی از همین موارد بوده است. 
 
در پایان دکتر سلمان خدادادی نیز از تعامل و ارتباط همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر وقدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.