اپراتورها

رگولاتوری

April 15, 2019
16:04 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98793

ادامه مجادلات مخابرات ایتالیا با رگولاتوری این کشور

 
 
Luigi_Gubitosi-1.jpg
 
 
به گزارش رویترز، Luigi Gubitosi، مدیرعامل مخابرات ایتالیا از رگولاتوری این کشور درخواست کرد تا بازبینی برنامه‌ریزی‌شده شبکه ثابت خود را به تعویق بیاندازد چرا که این شرکت در حال بررسی تغییراتی در این پیشنهاد است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، منابعی به رسانه های ایتالیایی گفته‌اند که تاخیر ناشی از مذاکرات مداوم با دارنده شبکه فیبرنوری رقیب بر روی ترکیبی بالقوه از شبکه‌های ثابت دو شرکت است، گروهی که دولت ایتالیا ظاهرا مایل به تشویق آن‌ها برای تحقق این امر است.
 
آینده شبکه ثابت مخابرات ایتالیا منبع سرمایه گذاری های طولانی با سرمایه گذاران و مقامات دولتی بوده‌است، در حالی که این اپراتور در نهایت با محدود کردن تجارت خود در قالب نهادی جدید به نام NetCo در جلسه‌ای در مارس ۲۰۱۸ پس از سال‌ها مشاجره با مقامات موافقت کرده‌است.
 
هنگامی که این اقدام مورد توافق قرار گرفت، ساختار و ساختار مالکیت کسب‌وکار تازه شکل‌گرفته به یکی از حوزه‌های مختلف عدم توافق با سهامداران بر سر کنترل این اپراتور تبدیل شد.
 
Vivendi حامی طرح اصلی است، که تحت نظارت آن ایجاد شده‌است و در آن اپراتور کنترل کامل شرکت را حفظ می‌کند. با این حال، الیوت که اکثریت هیات‌مدیره فعلی مخابرات ایتالیا را نامزد کرده‌است، قبلا گفته بود که از فروش سهام در این واحد حمایت می‌کند. این در حالی است در ژانویه ۲۰۱۹ پیشنهاد اصلی تله Italia ایتالیا را رد کرد که در آن کنترل کامل شرکت را حفظ کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.