تجارت الکترونیک

April 15, 2019
19:09 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1398
کد خبر: 98802

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور به اسنپ رفت

روز گذشته جواد جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، با هیئت‌ همراه خود از شرکت اسنپ بازدید کرد. در این بازدید مدیرعامل اسنپ ضمن اشاره به رشد صددرصدی این سامانه در سال گذشته و ایجاد صدها هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم، آمارهایی از رشد شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران ارائه کرد. همچنین موضوعاتی از جمله چالش‌های پیش روی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل مانند اصرار شهرداری‌ها بر خلق مجوز جدید و تحمیل هزینه‌های گزاف بر این سامانه‌ها، لزوم برخورد قانونی و جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌وکارها در این جلسه مطرح شد.
 
 
ایلنا؛ معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به نامگذاری امسال به سال «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، درباره تاثیر اسنپ در این حوزه گفت: «‌فضای مجازی فرصت بکری است که منافع زیادی برای اقتصاد کشور در آن نهفته است. با انجام نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌توان در زمینه پیشرفت کشور و اشتغال گام‌های موثری در این فضا برداشت. اگر نگاه‌ها به این عرصه عوض شود و منفعت‌طلبی‌های شخصی، بخشی‌نگری و برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌و‌کارها کنار گذاشته شود می‌توان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور اقدامات موثری انجام داد.»
 
همچنین ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، در این دیدار با اشاره به نامه دادستانی مبنی بر قانونی بودن فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل در سراسر ایران، از کاهش مشکلات اسنپ در برخی از شهرها خبر داد.
 
جواد جاویدنیا ضمن تاکید مجدد بر وظیفه کسب‌و‌کارهای نوین در صیانت از حریم خصوصی و رعایت اصل ۲۵ قانون اساسی، در زمینه حل قانونی مشکلات مالیاتی استارتاپ‌ها قول همکاری داد.
 
در پایان این دیدار، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور با هیئت همراه خود از بخش‌های مختلف اسنپ و سایر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران بازدید به عمل آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.