بازار سرمایه

April 29, 2019
17:43 دوشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99183

سهام ترجیحی کارکنان شرکت مخابرات ایران آزاد شد

سهام ترجیحی کارکنان شرکت مخابرات ایران آزاد و قابل معامله شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، پیرو تاکید سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر تسریع در بهره مندی کارکنان از مزایای سهام متعلقه، عملیات تسویه سهام کارکنانی که از حق تقدم ناشی از افزایش سرمایه استفاده نکرده اند، طی سه مرحله به تعداد ۱۰۹۳۹ نفر صورت پذیرفته و عملیات صدور گواهینامه های نقل و انتقال آنان توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه صادر و تحویل آن سهامداران شد.
 
همچنین، عملیات آزادسازی سهام ترجیحی کارکنانی که از حق تقدم ناشی از افزایش سرمایه استفاده کرده اند، برای تعداد ۱۴۲۷۲ نفر در کمترین زمان ممکن به صورت یکپارچه انجام و گواهینامه های نقل و انتقال سهام آنها صادر و توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق رابطین امور سهام در مراکز منتخب مخابراتی سراسر کشور در حال توزیع بوده و با هماهنگی های انجام شده، این بخش از سهام نیز در بازار بورس قابل معامله است.
 
بر اساس این اعلام، مسوولیت عدم آزادسازی سهام کارکنانی که چه از حق تقدم استفاده کرده یا نکرده اند اما در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا کد رهگیری خود را به اداره امور سهام معاونت مالی شرکت مخابرات ایران اعلام نکرده اند به عهده سهامداران مربوطه می باشد، از این‌رو، تاکید می شود ثبت نام در سامانه سجام برای انجام عملیات مذکور، الزامی است.
 
مستندات آن دسته از سهامداران ترجیحی که به هر دلیلی از مراجع قضایی برای توقف سهام ایشان حکمی صادر شده است، برای اقدامات بعدی به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ارسال شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.