اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

May 5, 2019
13:12 یکشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99282

تقسیم سود 3125 ریالی بابت هر سهم همراه اول

امسال بابت هر سهم همراه اول 3125 ریال سود تقسیم شد و این در حالی بود که سال گذشته سود تقسیمی 3180 بود. افزایش هزینه‌های ارزی اپراتور علت کاهش سود اعلام شده است.
 
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران امروز با حضور سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
 
سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ارتباطات به تقسیم مبلغ 3125 ریال سود به ازای هر سهم سهامداران در سال مالی 1397 رای دادند و این در حالی که مانند روال اغلب شرکت‌های دارای سهامداران عمده، بار دیگر سهامداران خرد به نحوه تصمیم‌گیری سهامدار عمده که در نتیجه نظر سهامدار خرد تاثیری در تصمیم‌گیری ندارد معترض بودند.
 
امسال در حالی بابت هر سهم همراه اول 3125 ریال سود تقسیم شد که سال گذشته سود تقسیمی 3180 بوده است. علت کاهش سود افزایش هزینه‌های ارزی اپراتور اعلام شد. اندکی کاهش سود تقیسمی امسال در شرایطی است که اخیرا همراه اول از رشد ۲۱درصدی درآمدهای خود خبر داده است. 
 
همچنین در مجمع امروز حمید فرنگ مدیرعامل همراه علاوه بر ارایه گزارشی از وضعیت این اپراتور، دست‌یابی به درآمد صد هزار میلیارد تومان را هدف‌گذاری برنامه پنج ساله این اپراتور اعلام کرد.
 
وی اظهارداشت: همراه اول از نظر تعداد مشترکان رتبه ۱۷ را در جهان دارد؛ تعداد کل مشترکان ۸۳ میلیون و تعداد مشترکان فعال ۵۳/۱ است که در مجموع ۶۰/۱ سهم بازار را در اختیار داریم.
 
فرنگ همچنین از رشد ۴۰ درصدی درآمد خدمات ارزش افزوده در سال گذشته  خبر داد و گفت: این هدف با رضایت ۷۳ درصدی مشترکان همراه بوده است.
 
مدیرعامل همراه حضور در سرویس های شرکتی با هدف افزایش چشمگیر درآمد شرکت و حضور در کسب و کارهای نوپا را از برنامه های سال جاری این اپراتور اعلام کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.