تلفن همراه

گوشی

May 7, 2019
17:14 سه شنبه، 17ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99377

راهکاری برای تغییر رنگ LED گوشی

گوشی‌های هوشمند راه‌های متفاوتی برای اعلان مواردی همچون دریافت پیام و… دارند. یکی از این راهکارها چراغ LED کوچکی است که معمولاً در بالای گوشی قرار دارد.
اگر شما گزینه اعلان ها(نوتیفیکیشن) را روشن کرده باشید به محض دریافت پیامک، پست‌های جدید شبکه‌های اینستاگرامی و… شاهد روشن شدن و چشمک زدن این لامپ کوچک خواهید بود. اگر می‌خواهید بدون استفاده از گوشی، تنها از طریق این چراغ LED متوجه شوید پیامک یا پست اینستاگرامی، تلگرامی و… دریافت کرده اید می‌توانید اپلیکیشن  Light Manager – LED Settingsرا نصب کنید. این اپ به شما کمک می‌کند تا رنگ و میزان نور این لامپ کوچک را برای هریک از پیام هایتان شخصی کنید و حتی سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی گوشی‌تان را تنظیم کنید.
پس از نصب اپلیکیشن باید به  قسمت تنظیمات گوشی (Settings) بروید و با رفتن به قسمت اعلان‌ها (Notification)، تنظیمات مختلفی برای هشدار کم بودن شارژ باتری، پیامک یا پیام‌های واتس اپ و تلگرام و…، انجام بدهید.
با کمک این اپ همچنین می‌توانید متوجه تماس‌های از دست رفته خود باشید. به بیان دیگر برای هر نوع اعلان می‌توانید یک رنگ یا سرعت چشمک زدن چراغLED را تنظیم کنید. اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن این اپلیکیشن هستید می‌توانید آن را از فروشگاه گوگل پلی به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.
البته نسخه پولی آن نیز در دسترس قرار دارد. این نسخه کامل‌تر است و شاهد تبلیغات کمتری هم در آن خواهید بود. برای دریافت نسخه Light Flow Pro – LED Control باید مبلغ 1.49 دلار پرداخت کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.