تلفن همراه

گجت

May 14, 2019
13:54 سه شنبه، 24ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99555

۵ هدفون برتر بی‌سیم را بشناسید

ساموئل گیبس در گاردین 5 هدفون برتر بی‌سیم بازار را معرفی کرده است.
 
هدفون‌های سیم‌دار کم‌کم به کنار رفته و با توسعه فناوری بلوتوث و بی‌سیم، هدفون‌های جدید با کارآیی بیشتر و عمر باتری بالاتر راهی بازار شده‌اند.
 
هرچند هنوز گران بوده، اما کم‌کم روند کاهشی پیداکرده است.
 
هدفون Anker Soundcore Liberty Lite
 
 
هدفون بی‌سیم انکر به قیمت 60 پوند از بهترین و ارزان‌ترین هدفون‌های موجود در بازار است که به آن «لیبرتی نئو» می‌گویند. دو فرمت AAC و SBC را پشتیبانی کرده و اتصالی قوی میان گوشی و هدفون برقرار می‌سازد. دکمه «پلی بک» دارد اما خبری از ولوم نیست. خروجی صدا بر اساس پولی که پرداخت می‌کنید، مقرون‌به‌صرفه است. با یک‌بار شارژ تا 12 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.
 
هدفون Samsung Galaxy Buds
 
 
قیمت 139 پوند و به‌عنوان هدفون بی‌سیم برای اندرویدی ها در مقابل اپل ایرپادز طراحی و راهی بازار شده است. دکمه بیرونی پلی و ولوم روی آن تعبیه‌شده و بسیار خوب است. دو کُدِک SBC و ACC را پشتیبانی می‌کند و تا 6 ساعت می‌توان به آهنگ گوش کرد.
 
هدفون Apple Airpods
 
ایرپادز اپل به قیمت 159 پوند راهی بازار شده است و یکی از بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین هدفون‌های بازار محسوب می‌شود.
 
با محصولات اپل به‌راحتی سازگاری پیداکرده و با ویندوز و اندروید نیز به‌خوبی کار می‌کند. اتصال محکمی هم دارد و بالانس «Bass» و «Treble» به‌خوبی رعایت شده و درنتیجه صدای بسیار باکیفیتی به گوش می‌رسد.
 
نسل دوم آن با قابلیت شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از دستور صوتی «Siri» راهی بازار شده است.
 
هدفون Earin M-2
 
هدفون 219 پوندی برای کسانی که سایز هدفون برایشان مهم است، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.
 
دکمه پلی بک داشته اما خبری از ولوم روی آن نیست. کیفیت هدفون مثل ایرپادز نیست.نویزگیر خوبی دارد. کیس آلومینیومی دارد و با یک‌بار شارژ فقط 3 ساعت جواب می‌دهد.
 
هدفون Senheiser Momentum True Wireless
 
 
هدفون 280 پوندی از فرمت‌ها و کُدک SBC،AAC، aptXوaptX Low Latency پشتیبانی می‌کند و تنها 3 ساعت جواب می‌دهد. این هدفون با یواس‌بی تایپ سی شارژ می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.