سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 17, 2019
17:51 جمعه، 27ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99633

سامسونگ اولین عرضه کننده اپل‌ تی‎وی روی تلویزیون شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد تمامی‌مدل‌های 2019 تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال 2018، در بیش از 100 کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV خواهند شد و در 176 کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد.
 
کاربران سامسونگ اکنون می‏توانند از تماشای همه شبکه‎های Apple TV و فیلم‎های iTunes روی تلویزیون‎های هوشمند خود لذت ببرند.
 
این اپلیکیشن کاملا با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ تلفیق شده و کاربران می‎توانند با انتخاب آیکون اپلیکیشن Apple TV به تمامی‌برنامه‎ها و فیلم‎های iTunes دسترسی پیدا کرده و از میان بیش از 100 هزار عنوان موجود، برنامه دلخواه خود را خریده یا اجاره کنند. در این برنامه‌ها انواع محتوا با کیفیت 4K HDR و  با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. کاربران  سامسونگ در سراسر جهان می‎توانند از طریق این اپلیکیشن در Apple TV  عضو شده و به این ترتیب تنها، هزینه تماشای همان برنامه موردنظر خود را پرداخت خواهند کرد. کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین می‎توانند از +Apple TV، اشتراک برنامه‎های اختصاصی اپل، نیز بهره‎مند شود. این خدمات قرار است از پاییز امسال در اپلیکیشن Apple TV قابل دسترس شود.
 
با استفاده از قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 نیز کاربران تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ می‎توانند محتواهای ویدیویی ذخیره شده روی دستگاه‎های آیفون، آیپد یا مک خود را بصورت مستقیم روی تلویزیون تماشا کنند.
 
همچنین اپلیکیشن Apple TV بدون هیچ مشکلی با خدمات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند Universal Guide، بیکسبی و بخش جستجو کار کرده و تجربه‎ای ساده و یکدست را در کل پلتفرم سامسونگ در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
 
برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به بخش تلویزیون‎های هوشمند در سایت سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/tv  مراجعه کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.