تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

May 17, 2019
18:35 جمعه، 27ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99648

رونمایی بی سر و صدای سامسونگ از دستبند هوشمند Galaxy Fit e

سامسونگ به تازگی از یک دستبند هوشمند جدید با نام Galaxy Fit e رونمایی کرده که شاید بتوان آن را مدل ارزان قیمت Galaxy Fit دانست.
 
دستبند هوشمند Galaxy Fit e قرار است با برچسب قیمتی 40 یورویی راهی بازار شود که 60 یورو کمتر از قیمت تعیین شده برای مدل Galaxy Fit است. البته این کاهش قیمت بی دلیل نبوده، چرا که شاهد حذف برخی قابلبت‎ها از جمله نمایشگر رنگی هستیم.
 
این دستبند سامسونگ با بلوتوث به دستگاه شما متصل شده و یک سنسور ضربان قلب نیز دارد. دستبند هوشمند Galaxy Fit e به‌صورت بی‌سیم شارژ شده و در برابر آب نیز تا عمق 50 متری به مدت 10 دقیقه مقاوم خواهد بود.
باتری به کار رفته در این محصول در حالت فول شارژ می‌تواند کاربر را تا 7 روز همراهی کند. البته این مدت زمان برای استفاده روزمره تا 13 روز هم افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ در دستبند هوشمند Galaxy Fit e از نمایشگر 0.74 اینچی OLED تک رنگ استفاده کرده که به طبع قادر به نمایش زمان، تاریخ و برخی اعلان‎های دریافتی از گوشی و رویدادهای از قبل تنظیم شده است.
 
همان‌طور که انتظار داریم، این دستبند هوشمند سامسونگ نیز می‌تواند حالات مختلف کاربر در زمان راه رفتن، دویدن یا خواب را تشخیص داده، اطلاعات فیزیکی بدن مرتبط با این شرایط را تحلیل و ذخیره کرد و درنهایت با اپلیکیشن سلامتی نصب شده بر روی گوشی همگام سازی کند.
 
همان‌طور که گفته شد این دستبند در برابر نفوذ آب مقاوم بوده، با این حال پیشنهاد نمی‌کنیم که از آن در هنگام شنا کردن استفاده کنید. این دستبند در سه رنگ تمام مشکی، زرد قناری و سفید به بازار عرضه خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.