اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

May 26, 2019
13:22 یکشنبه، 5ام خردادماه 1398
کد خبر: 99778

غول مخابرات جهان ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد

شرکت مخابراتی ای‌تی اند تی (AT&T) طبق یک اطلاعیه رسمی که در ۲۳ می (۲ خرداد) منتشر کرد، از این پس پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را به وسیله درگاه‌های پرداختی بیت‌پی خواهد پذیرفت.
 
غول مخابرات جهان این اقدام را برای راحتی مشتریانش انجام داده تا به شیوه‌ای که می‌خواهند، پرداخت قبض‌هایشان را انجام دهند. گفتنی است که ویژگی پرداخت با ارزهای دیجیتال شامل خرید گوشی‌ همراه و یا استفاده از آن‌ها در فروشگاه‌های ای‌تی اند تی نخواهد شد.
 
بیت‌پی سرویسی است که ارزهای دیجیتال را به پول فیات تبدیل می‌کند و توسط بیش از ۲۰ هزار کسب‌وکار مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت آمریکایی ای‌تی‌ اند تی به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه مخابرات در ایالات متحده از این پلتفرم استفاده خواهد کرد.
 
کوین مک‌دورمن، معاون مدیر ای‌تی اند تی، این این باره گفت: ما همیشه به دنبال روش‌هایی هستیم که خدماتمان را گسترده‌تر و بهتر ارائه کنیم. ما مشتریانی داریم که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند و ما خرسندیم که گزینه‌ای برای پرداخت قبض آن‌ها ارائه داده‌ایم تا بتوانند قبض‌هایشان را با روشی که ترجیح می‌دهند، پرداخت کنند.
 
همچنین سخنگوی این شرکت مخابراتی در گفتگو با کوین‌دسک گفت: بیت‌پی، خدمات پردازش پرداخت را برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد و یکی از بزرگترین درگاه‌های پرداختی بیت کوین در جهان است. مشتریان ما در این پلتفرم هستند و همیشه به دنبال روش‌های متفاوتی جهت خدمات‌دهی بهتر به آن‌ها هستیم.
 
در اواخر سال ۲۰۱۸ ای‌تی اند تی اعلام کرد که بر روی مجموعه راهکارهای بلاک چینی سازگار با آژور مایکروسافت و بلاک چین آی‌بی‌ام کار می‌کند. فراهم کردن شفافیت بیشتر و پاسخگویی به زنجیره‌های تامین پیچیده در زمینه‌های تولید، خرده‌فروشی و سلامت، اهدافی هستند که برای این پروژه‌ از آن‌ها یاد می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.