اپراتورها

باندپهن ثابت

تلفن همراه

May 31, 2019
18:07 جمعه، 10ام خردادماه 1398
کد خبر: 99867

۴۰۰ میلیارد تومان از سود مخابرات برای توسعه ی شبکه و تقویت شبکه ملی اطلاعات هزینه می شود

 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام نمود در راستای تقویت شبکه ملی اطلاعات و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و با کمک وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و سهامداران عمده مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از سود شرکت مخابرات ایران برای توسعه ی شبکه ی مخابراتی کشور هزینه می شود.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران نقش مهمی در تحقق شعار حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید ایفا کرده است افزود: با این رویکرد در انتخاب مشاوران و تامین کنندگان تجهیزات مخابراتی نیز از سرمایه انسانی داخلی استفاده شده است .
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شده است با استفاده از فناوری های روز در تمام ابعاد سازمانی و عملیاتی بر هم افزایی واستفاده مشترک از منابع و دارایی های شرکت مخابرات ایران در حوزه های ارتباطات ثابت و ارتباطات سیار به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
 
مهندس سید مجید صدری با بیان این نکته که در حوزه افتخارات نیز در سال گذشته شرکت مخابرات ایران خوش درخشید وبا کسب رتبه نخست در بیست ویکمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران ، رتبه اول شاخص فروش در بین تمام شرکت های گروه ارتباطات و مخابرات کشور را به دست آورد ادامه داد کسب رتبه ونشان طلایی در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران ، کسب نشان طلایی مسئولیت های اجتماعی و کسب لوح زرین و گواهینامه نوآوری در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی بخشی از افتخارات شرکت مخابرات ایران در سال گذشته بوده است.
 
مهندس سید مجید صدری در ادامه گفت:با توجه به اعلام اتحادیه جهانی مخابرات مبنی بر محوریت دسترسی یکسان به استاندارد سازی و تدوین استاندارد های فناوری اطلاعات وارتباطات، شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان یکی از مهمترین اعضای این اتحادیه محور فعالیت های خود را توسعه و دسترسی عدالت محور و یکسان به فناوری های حوزهICT قرار داده است.
 
 
 
مهندس صدری با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران بستر ساز توسعه ارتباطی کشوراست خاطر نشان کرد : در یک سال گذشته با دایری بیش از ۵۹۳ هزار تلفن ثابت، جذب ۸.۳میلیون مشترک جدید توسط حوزه ارتباطات سیار و رسید ن به ۵۶درصد سهم بازار اینترنت ثابت گام مهمی در راستای ارائه خدمات به مشتریان برداشته شد.
 
وی در ادامه افزود: انضباط مالی و ارتقای سطح شفافیت بهبود تجربه مشتری و همچنین توسعه وبروز رسانی یکپارچه زیرساخت های فناوری با رویکرد FMC از اولویت های شرکت درسال گذشته بوده است.
 
 
مهندس سید مجید صدری با بیان اینکه آگهی مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت در زمان مقرر در رسانه ها منتشر و در سامانه کدال قرارگرفت افزود: به دنبال آن امروز با برگزاری مجمع عمومی گزارش های حسابرسی و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۷ مورد تصویب قرار گرفت .
 
همچنین در مجمع امسال برای هر سهم به میزان ۴۱۶ ریال سود تعیین و در نظر گرفته شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نگاه آینده محور و اولویت های راهبردی شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه سرویس های دیجیتال ، توسعه مشارکت در تهیه و تحویل محتوای ، ارائه خدمات همگرای ثابت و سیار و مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری از نگاه آینده شرکت خبر می دهد. 
 
وی در پایان افزود: مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین و گسترده ترین اپراتور مخابراتی کشور ، خود را موظف به بستر سازی برای توسعه ارتباطات مخابراتی کشور و همینطور سایر اپراتورها می داند و در این راستا تعامل با تمام اپراتورها و بازیگران عرصه ارتباطات را در دستور کار خود قرارداده است
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.