اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 4, 2019
5:13 سه شنبه، 14ام خردادماه 1398
کد خبر: 99991

سخنرانان نمایشگاه “CES آسیا ۲۰۱۹ ” مشخص شدند

نمایشگاه "سی. ای. اِس آسیا ۲۰۱۹ " (CES Asia ۲۰۱۹) هشت روز دیگر در شانگهای برگزار می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، نمایشگاه "سی. ای. اِس آسیا ۲۰۱۹ " (CES Asia ۲۰۱۹) در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد.
 
57887154.jpg
 
طی نمایشگاه "سی. ای. اِس آسیا ۲۰۱۹" بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در"مرکز نمایشگاه بین‌المللی شانگهای" (Shanghai New International Expo Center ) از آخرین و پیشرفته‌ترین وسایل نقلیه خود رونمایی خواهند کرد.
 
طبق گزارش "انجمن فناوری‌های مصرفی"(CTA)، در نمایشگاه "سی. ای. اِس آسیا ۲۰۱۹ " حضور شرکت‌های خودروسازی نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر و دو برابر خواهد شد.
 
بنابر این گزارش، خودروسازان طی این نمایشگاه بیشتر بر روی نمایش اتومبیل‌های ایمن‌تر و پیشرفته‌تر تمرکز خواهند داشت.
 
چندی پیش انجمن فناوری‌های مصرفی(CTA) اعلام کرده بود "ریچارد یو "(Richard Yu) مدیرعامل گروه تجاری مصرفی و فناوری شرکت "هوآوی"(Huawei) و "کیونگلیم یون"(Kyounglim Yun) معاون اجرایی و مدیر بخش استراتژی نوآورانه شرکت "هیوندای" به عنوان اولین سخنرانان مراسم "سی. ای. اِس آسیا ۲۰۱۹" انتخاب شده‌اند؛ اما اخباری که تازه منتشر شده، گویای آن است که ۳ شرکت "آئودی چین" (Audi China)، "واکوم" (Wacom) و "هواریزن رباتیک" (Horizon Robotics) نیز به جمع دو سخنران دیگر پیوسته‌اند.
 
طی این برنامه "توماس اوسیانسکی" (Thomas Owsianski)، مدیرعامل شرکت آئودی چین، "نوبو ایده" (Nobu Ide) مدیرعامل شرکت وکوم و دکتر "چانگ هوانگ" (Chang Huang) مدیرعامل شرکت هورایزن رباتیک از آینده شرکت خود و فناوری‌هایی که قرار است طی سال‌های آینده وارد بازار کنند، صحبت خواهند کرد.
 
رونمایی از خودروهای مجهز به فناوری‌های پیشرفته یکی از دلایلی است که این نمایشگاه را هیجان انگیز کرده است. بیش از ۶۰ برند صنعت خودروسازی جهانی از جمله "آئودی"(Audi)، "هوندا"(Honda)، "هیوندای"(Hyundai)، "کیا" (Kia) و "نیسان"(Nissan) و … از آخرین نوآوری‌های خود در زمینه فناوری وسایل نقلیه در این نمایشگاه‌ رونمایی خواهند کرد.
 
نمایشگاه مذکور علاوه بر رونمایی و تمرکز بر جدیدترین خودروها، بر معرفی فناوری‌هایی نظیر آخرین فناوری هوش مصنوعی، "نسل پنجم شبکه‌های سیار "(5G) و فناوری وسایل نقلیه نیز متمرکز خواهد بود.
 
در این نمایشگاه علاوه بر حضور ۶۰ شرکت خودروسازی، بیش از ۵۵۰ شرکت که شامل بیش از ۱۲۵ استارتاپ است، نیز حضور خواهند داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.