تلفن همراه

گوشی

June 19, 2019
17:17 چهارشنبه، 29ام خردادماه 1398
کد خبر: 100374

احتمال عرضه گوشی جدید هواوی با سه نمایشگر

در شرایطی که آمریکا هواوی را در فهرست سیاه قرار داده و سرنوشت عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی این شرکت هم معلوم نیست، اختراع جدیدی توسط آن برای تولید گوشی 3نمایشگره به ثبت رسیده است.
 
به گزارش بی جی آر، هواوی به تازگی اعلام کرده که عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی میت ایکس را از این ماه تا شهریور به تأخیر انداخته و البته در مورد عملی شده این وعده نیز ابهاماتی وجود دارد. اما ظاهراً این شرکت وقت خود را صرف ابداع مدل جدیدی از گوشی کرده که دارای سه نمایشگر است که از دو قسمت تا می‌شود.
 
گوشی یادشده در حالت بازشده به یک شبه لپ تاپ یا تبلت مبدل می‌شود و وقتی از دو قسمت تا شود یک گوشی هوشمند با ضخامت بالا را تشکیل خواهد داد. در حالت باز شده این گوشی علاوه بر نمایشگر عریض دارای دوربین، حسگر و دکمه هوم خواهد بود. البته سه نوع طراحی برای این گوشی پیشنهاد داده شده که در طراحی‌های دوم و سوم تفاوت‌هایی در مورد محل قرارگیری دوربین‌ها، تعداد حسگرها و نیز میزان فراگیری نمایشگر گوشی وجود دارد. به عنوان مثال در یکی از طراحی‌ها میزان فراگیری نمایشگر برابر با ۱۰۰ درصد است.
 
 
ظاهراً برای بسته شدن وثابت کردن نمایشگر این گوشی در زمان بسته شدن از آهن ربا استفاده می‌شود. همچنین دو لولای خاص برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده است.
 
باید منتظر ماند و دید طراحی و عرضه احتمالی گوشی‌های خاصی از این دست می‌تواند جلوی کاهش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند هواوی را بگیرد یا خیر. به خصوص که برخی منابع از احتمال کاهش ۶۰ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در بازارهای جهانی خبر می‌دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.