تلفن همراه

گوشی

June 20, 2019
9:18 پنجشنبه، 30ام خردادماه 1398
کد خبر: 100403

طراحی عجیب با چهار دوربین را در پرچمدار جدید موتورولا ببینید

 
شهر سخت افزار: موتورولا به تازگی عرضه سری گوشی‌های One خود را آغاز کرده است و انتظار داریم این گوشی‌ها رستاخیزی در محصولات این برند دوست داشتنی رقم بزنند. بعد از انتشار رندرهای اولیه طراحی از گوشی رده بالای این شرکت، حالا نمونه عکس‌های تبلیغاتی آن هم لو رفته که از طراحی عجیب ماژول دوربین خبر می‌دهد.
 
 
 
گوشی‌های سری هواوی Mate 20 تا پیش از این اولین محصولاتی بودند که با طراحی چهارگوش مربعی ماژول دوربین عرضه شدند. اما طراحی بسیار بزرگتر و مستطیل مانند را نیز در آینده‌ای نزدیک در بازار خواهیم دید؛ اما این بار با برند موتورولا.
 
این برند قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود با 4 سنسور دوربین را به صورت رسمی معرفی کند و به جمع شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هواوی در این حوزه بپیوندد. نکته جالب توجه جای دادن لوگو برند موتورولا در کنار سنسورهای دوربین و افزایش کلی ابعاد برآمدگی آن است.
 
این ماژول دوربین جذاب طبق اطلاعات قبلی منتشر شده باید از یک سنسور اصلی، یک سنسور زاویه عریض گسترده (اولترا واید)، سنسور تله فوتو و یک سنسور عمق میدان ساخته شود که با این ترتیب کامل‌‎ترین نوع ماژول دوربین را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
 
اما نام گوشی نیز ظاهراً Motorola One Pro انتخاب شده و به معنای این است که می‌توانیم این گوشی را علاوه بر سری One در گروه محصولاتی مانند سری Moto Z4 نیز جای دهیم. شاید بتوان این ادعا را نیز مطرح کرد که برای تغییر در ساختار معرفی محصولات، موتورولا عرضه گوشی با نام Moto Z4 Force را متوقف کرده تا به جای آن این گوشی را با نام تجاری One Pro به بازار عرضه کند.
 
در بخش نمایشگر نیز باید یک پنل 6.2 اینچی همراه با ناچ قطره‌ای استفاده شود که به این ترتیب ابعاد گوشی در نهایت 158.7 در 75 در 8.8 میلی‌متر همراه با ضخامت نسبتاً بالای 9.8 میلی‌متری خواهد بود.
 
برای اینکه کاربران زیادی جذب این گوشی شوند همراه با درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون و البته درگاه پیشرفته ارتباطی USB Type-C همراه خواهد بود و انتظار داریم ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.