تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

June 27, 2019
14:52 پنجشنبه، 6ام تیرماه 1398
کد خبر: 100527

سامسونگ پرچمدار ارزان عرضه می‌کند: گلکسی اِی90

bgr-galaxy-note-9-21.jpg

 

«گلگسی نوت 10» به عنوان بهترین فبلت سامسونگ به زودی از راه می‌رسد و این دستگاه موبایلی طراحی و قابلیت‌های جدید شرکت کره‌ای را در خود جا داده است. با این وجود پرچمدار جدید سامسونگ از محصولات عرضه شده در خانواده «گلکسی اس10» که اوایل سال جاری عرضه شد هم گران‌تر است. با این توضیحات اگر تصمیم دارید با خرید «نوت 10» امکان استفاده از خدمات 5G را در اختیار داشته باشید، سامسونگ گزینه‌های دیگری را هم ارایه کرده است.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت کره‌ای در حال تکمیل پرچمدار جدیدی است که به گرانی «گلکسی اس10» و «گلکسی نوت 10» نیست و در عین حال تمامی قابلیت‌های پیشرفته مورد نیاز کاربران را شامل می‌شود. این طور که منابع آگاه گزارش دادند، محصول جدید «گلکسی اِی90» نام دارد که امکان اتصال به شبکه مخابراتی 5G را هم فراهم می‌کند و سیستم شارژ پرسرعت 45 وات برای آن در نظر گرفته شده است. این نخستین باری است که دو قابلیت مذکور در خارج از خانواده پرچمداران سامسونگ عرضه می‌شوند.

گوشی هوشمند «گلکسی اِی90» به پردازنده مشابه «گلکسی اس10» و «گلکسی نوت 10» ساخت شرکت کوالکام مجهز شده است و این تراشه همچنین امکان برقراری ارتباط با شبکه 5G را هم دارد. تراشه مذکور «اسنپدراگون 855» است که هم اکنون در تمامی پرچمداران اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند «گلکسی اِی90» در دو مدل ساخه می‌شود که هر دو مدل آن نمایشگر 6.7 اینچی را حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را در خود جا داده‌اند و در قسمت پشت بدنه آنها نیز سه لنز مجزای دوربین کار گذاشته شده است. البته هنوز مشخصات دوربین این گوشی هوشمند اعلام نشده است.

«گلکسی اِی90» برخلاف دیگر پرچمداران سامسونگ دوربین سلفی را شامل نمی‌شود و در عوض سه لنز تصویربرداری در قسمت پشت بدنه می‌توانند به صورت چرخشی عمل کنند تا امکان گرفتن عکس سلفی یا برقراری تماس‌های تصویری فراهم شود.

از دیگر اطلاعات منتشر شده می‌توان به رنگ این دستگاه اشاره کرد. این گوشی هوشمند پیشرفته با رنگ‌ آبی یخی عرضه می‌شود و پیش‌بینی شده است در نیمه دوم آگوست سامسونگ به صورت رسمی آن را معرفی کند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.