سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 27, 2019
20:25 پنجشنبه، 6ام تیرماه 1398
کد خبر: 100535

تحول در کسب‌وکار با نمایشگر The Wall

 
 
 
کسب‌وکارهای موفق امروز به دنبال یافتن ویدیووال‎هایی هستند که بتواند روابط تجاری داخلی شرکت‎ها و نوع ارتباط آنها با مشتریان را تا حد زیادی متحول کند. گزینه‎ای که بتواند ظاهر و حس ساختمان تجاری یا برداشت مشتریان را تغییر دهد. تا پیش از این اگر ترجیح می‏دادید از نمایشگرهای بزرگ در محل کسب و کارتان استفاده کنید، مجبور بودید هزینه افت کیفیت تصویر را به جان بخرید زیرا نمایشگرهای حرفه‌ای باکیفیت غالبا در اندازه‎های کوچک طراحی می‎شدند.
 
اما حالا نسل جدید ویدیووال‎های سامسونگ این صنعت را یک قدم به جلو برده و با نسل جدید نمایشگرهای وال (The Wall) بهترین کیفیت تصویر را در هر اندازه دلخواه در اختیار شما قرار می‏دهند.
 
 
 
ساخت بهتر، کیفیت عالی
 
محصولات سری وال سامسونگ نقطه عطفی در عرصه فناوری‎های نمایشگرهای حرفه‌ای بود. این محصولات با کیفیت تصویر عالی و طراحی منحصربه‌فرد می‏توانند جذابیت هر فضای کسب‌وکار را تا حد زیادی ارتقا داده و تحسین مشتریان را برانگیزند.
 
روند تولید بسیاری از ویدیووال‌های موجود در بازار به گونه‎ایست که تعداد LEDهای مورد استفاده در هر فوت مربع از سطح نمایشگر را محدود می‏کند. به این ترتیب تصویر پخش شده روی نمایشگرها از فاصله دور جذاب دیده می‏شود اما با نزدیک شدن مشتری، کیفیت تصویر کاهش پیدا می‎کند زیرا فاصله میان LEDها بیشتر از قبل مشهود می‎شود.
 
اما با برداشته شدن این محدودیت در طراحی نمایشگرهای وال سامسونگ، تصویر آن حتی از فاصله نزدیک هم بسیار باکیفیت به نظر می‌رسد و حتی رنگ و سطح کنتراست تصویر در این محصولات با بهترین نمایشگرهای LCD موجود در بازار قابل مقایسه است.
 
برخلاف نمایشگرهای LCD موجود در بازار، در نمایشگر The Wall و در محل اتصال قاب و بخش‎های مختلف نمایشگر، تولید سایه نمی‏شود. هرچند حاشیه‎های بسیار باریک ویدیووال‌های LCD این سایه‎ها را هم به حداقل می‎رساند اما به هرحال از فاصله نزدیک قابل مشاهده هستند و همین مسئله می‏تواند بر میزان اثرگذاری تلاش‏های تیم برندسازی و طراحی شما تاثیر منفی بگذارد. اما محصولات The Wall این مشکلات دیداری را حل کرده و صفحه نمایشی کاملا یکدست ایجاد کرده‎اند.
 
 
 
یک نمایشگر LED متفاوت
 
روند تولید سری وال سامسونگ به شکلی است که امکان استفاده از تعداد بسیار زیادی LED میکرومتری را در ماژول‎هایی صاف و کاشی شکل فراهم می‎کند که بعدها می‏توان این ماژول‎ها را به راحتی کنار هم قرار داده و نمایشگری یکپارچه را با هر ابعاد دلخواه و متناسب با فضای کسب و کار ایجاد کرد. به این ترتیب ویدیووال نهایی شما می‎تواند یک مستطیل غول‎پیکر یا شکلی انتزاعی با زوایای 90 درجه باشد که این مسئله هم از نقاط تمایز The Wall با دیگر نمایشگرهای  حرفه‌ای است.
 
این کاشی‎ها یا ماژول‎ها اساسا صفحاتی مشکی هستند و به همین دلیل فاصله میکروسکپی میان LEDها باعث تقویت کنتراست تصویر و نمایش دقیق‎تر جزییات می‏شود. نمایشگر The Wall همچنین مجهز به فناوری به نام پوشش سیاه یا Black Seal است که میزان انعکاس نور محیط را کاهش می‎دهد.
 
استفاده از یک موتور تصویر باکیفیت در این سری از محصولات سامسونگ باعث شده تا The Wall بتواند تصویری با کیفیت HDR 10+ تولید کند که در نتیجه رنگ‎ها بسیار براق دیده شده و همه طیف‎های خاکستری هم در آنها به سمت سیاه تیره متمایل می‎شوند. به این ترتیب حتی اگر دوربین در فضایی کم نور یا تصویربرداری کرده باشد، بیننده نهایی تصاویر را با رنگ‎های جذاب مشاهده خواهد کرد، اتفاقی که بدون وجود فناوری HDR نمی‎افتد.
 
 
 
کیفیت بیشتر در ابعاد کوچکتر
 
نمایشگرهای ماژولار از تکه‎های جداگانه‎ای تشکیل می‎شوند که با قرار گرفتن در کنار هم نمایشگر اصلی را می‏سازند. در نمایشگرهای LED معمول در بازار هر کدام از این ماژول‎ها چندصد LED قرار می‎گیرد در حالی که در محصولات The Wall، در هر ماژول چندین هزار LED قرار گرفته است. تفاوت در جایی مشخص می‎شود که در نمایشگرهای معمولی برای رسیدن به کیفیت 4K باید دوازده یا بیشتر ماژول را بصورت افقی کنار هم قرار دهید که چیزی حدود کل مساحت یک دیوار عادی را در بر می‎گیرد. یعنی اگر هر ماژول 390 پیکسل افقی داشته باشد، شما باید 10 ماژول را کنار هم قرار دهید تا به رزولوشن 4K برسید و اگر هر کدام 18 اینچ عرض داشته باشند، ویدیووال نهایی شما چیزی حدود 18 فوت پهنا خواهد داشت.
 
اما در محصولات The Wall سامسونگ، نمایشگری در اندازه 75 اینچی هم رزولوشن 4K کامل را در اختیار شما قرار می‎دهد. نمایشگری در این اندازه به راحتی در نشیمن هر خانه‎ای هم جا می‏شود و لذا می‎تواند هم کاربرد خانگی و هم کاربرد تجاری داشته باشد. البته نسخه تخصصی و فوق بزرگ The Wall با ابعاد 146 تا 292 اینچ هم برای کسب‎وکارهای نیازمند نمایشگرهای بزرگتر معرفی شده‎اند.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.