تلفن همراه

گوشی

June 29, 2019
19:47 شنبه، 8ام تیرماه 1398
کد خبر: 100576

طراحی نهایی آیفون ۱۱ را ببینید

همشهری آنلاین: شرکت Olixar که یکی از نام‌های مطرح در تولید لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود تصاویری از طراحی نهایی آیفون ۱۱ منشر کرده است.
 
 
 
چند روز پیش، شرکت Olixar که یکی از نام‌های مطرح در تولید لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود، تصاویری از قاب‌های گلکسی نوت ۱۰ را منتشر کرد که ظاهر نهایی این گوشی را فاش می‌کند؛ اما این بار نوبت به اپل رسید که قربانی برملاسازی Olixar شود. شرکت Olixar چند تصویر از قاب گوشی‌های آینده اپل را منتشر کرده است که طراحی نهایی آیفون ۱۱ را نشان می‌دهد.
 
تصاویر آیفون ۱۱ یا آیفون XI نشان می‌دهد که همه شایعات در مورد استفاده اپل از درگاه USB نوع C واقعیت نداشت و گوشی‌های جدید اپل هم از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند. حتی آیپد سال ۲۰۱۹ هم از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که اپل هنوز آمادگی لازم برای حذف این درگاه و استفاده از USB را ندارد.
 
 
مورد دیگر این‌که، این تصاویر که طراحی نهایی آیفون ۱۱ را نشان می‌دهد، مهر تایید دیگری بر وجود برجستگی بزرگ و مربعی شکل پشت گوشی است که همه دوربین‌های گوشی را در خود جای داده است. قطعا این طراحی چندان زیبا نیست و اگر جزو کسانی هستید که امیدوار بودند این مربع زشت و بزرگ وجود نداشته باشد، باید بگوییم که چاره‌ای جز کنار آمدن با آن ندارید.
 
شرکت Olixar تصاویر محافظ صفحه آیفون ۱۱ هم پخش کرده است که اطلاعات کاملی از فضای جلوی گوشی را در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهد که بریدگی نمایشگر، حسگرها و دوربین‌های جلویی گوشی تغییری در مقایسه با مدل‌های سال گذشته نداشته‌اند.
 
 اما مورد جذاب دیگر، به گوشی آیفون XIR برمی‌گردد که قرار است جایگزین آیفون XR شود. این گوشی برخلاف مدل سال گذشته که فقط یک دوربین در پشتش داشت، دو دوربین روی برجستگی مربعی شکل دارد. البته هنوز مشخص نیست که دوربین دوم برای عکاسی واید استفاده می‌شود تا برای زوم اپتیکال. بد نیست بدانید که در وب‌سایت Olixar، این گوشی «آیفون ۱۱ آر» (iPhone ۱۱R) نامیده شده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به اعداد برگردد و از حروف انگلیسی در نام گوشی‌هایش استفاده نکند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.