تلفن همراه

گوشی

July 3, 2019
17:39 چهارشنبه، 12ام تیرماه 1398
کد خبر: 100690

سامسونگ: گوشی های هوشمند تا 5 سال دیگر منسوخ می شوند

دی جی کوه رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ بر این باور است که عرضه گوشی تاشوی گالکسی فولد این شرکت آغاز روند منسوخ شدن گوشی های هوشمند در جهان محسوب می‌شود.
 
به گزارش زددی نت، دی جی کوه رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ بر این باور است که عرضه گوشی تاشوی گالکسی فولد این شرکت آغاز روند منسوخ شدن گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود. وی پیش بینی کرده که از راه رسیدن استاندارد نسل پنجم تلفن همراه تحولی اساسی در دنیای فناوری ایجاد می کند و کاربران را به سمت خرید و استفاده از پوشیدنی های هوشمند سوق می دهد.
 
وی که در نشستی در سئول کره جنوبی شرکت کرده بود توضیح داد به علت عدم مقاومت کافی نمایشگرهای گوشی گالکسی فولد فعلا زمان عرضه این گوشی به تعویق افتاده است. این مساله موجب شکسته شدن سریع نمایشگر گالکسی فولد می شود، اما این بدان معنا نیست که عرضه این گوشی متوقف می شود.
 
سامسونگ بعد از یک بار به تعویق انداختن عرضه گوشی گالکسی فولد هنوز زمان جدیدی را برای عرضه گوشی یادشده تعیین نکرده است. قرار است این گوشی 2000 دلار قیمت داشته باشد.
 
کوه رقابت برای تولید اولین گوشی جهان با نمایشگر تاشو را رقابتی دستپاچه کننده توصیف کرده و افزوده که سامسونگ می خواهد در این رقابت اول شود. وی علت علاقه به تولید این نوع گوشی را محدودیت های طراحی گوشی های هوشمند توصیف کرد و پیش بینی کرد ظرف پنج سال آینده مردم استفاده از گوشی های هوشمند را کنار می گذارند، زیرا محصولات الکترونیکی از راه می رسند که قابل پوشیدن هستند.
 
او از راه رسیدن اینترنت اشیا، استاندارد نسل پنجم، هوش مصنوعی و دیگر دستاوردهای عرصه فناوری را نیز در این زمینه موثر دانست و ساعت ها و بلندگوهای هوشمند را طلیعه عرضه چنین ابزاری دانست.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.