تلفن همراه

گوشی

July 9, 2019
15:32 سه شنبه، 18ام تیرماه 1398
کد خبر: 100851

حقایق جالبی که درباره سامسونگ نمی‌دانید!

سامسونگ یکی از شرکت‌های تکنولوژی است که توانسته است در سال‌های اخیر محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران محصولات مختلف کسب کند.
 
سامسونگ بدون شک نخستین شرکت تولیدکننده موبایل در جهان است که بیشترین سهم فروش در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. این شرکت کره در سال‌های اخیر با ارائه گوشی‌های هوشمند و پرچمدار توانسته است به خوبی نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند و سهم بزرگی از بازار موبایل در کشورهای مختلف جهان را از آن خود کند.
 
حالا وب سایت thefactsite در مورد حقایق جدید و جالبی که در مورد شرکت کره‌ای سامسونگ وجود دارد که ممکن است برای بسیاری از کاربران محصولات آن جذابیت داشته باشد.
 
بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده در سل‌های اخیر سامسونگ با گسترش سهم خود در بازارهای جهانی، تعداد کثیری از شهروندان کشورهای مختلف حداقل یک محصول ساخت این شرکت کره‌ای را در منزل یا محل کار خود دارند. علاوه بر آن، برند گوشی هوشمند مورد استفاده بسیاری از کاربران سامسونگ است.
 
۱. سامسونگ در سال‌های اخیر موفق شده است جایگاه نخست در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده و نخستین و بزرگترین سازنده موبایل در جهان از لحاظ سهم در بازار به شمار می‌رود
 
۲. بالغ بر ۹۰ درصد محصولات تولید شده توسط سامسونگ، در کشور کره جنوبی ساخته می‌شوند و این شرکت کره‌ای یکی از معدود غول‌های تکنولوژی در جهان به شمار می‌رود که بیشتر محصولاتش را در کارخانه‌های خود در خاک کشور خودش تولید می‌کند
 
۳. نخستین محصول تولید شده سامسونگ به یک تلویزیون ۱۲ اینچی سیاه و سفید در سال ۱۹۷۰ میلادی تعلق دارد.
 
۴. سامسونگ از ۷۹ کشور جهان، حدود ۲۳۶ هزار نفر کارمند و پرسنل استخدام کرده و در اختیار دارد
 
۵. سامسونگ یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در جهان به شمار می‌رود که نخستین تلویزیون دیجیتال تولید شده توسط آن در سال ۱۹۹۸ میلادی و نخستین سینمای خانگی مجهز به قابلیت تصاویر سه بعدی در سال ۲۰۱۰ میلادی و نخستین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده را در سال ۲۰۱۳ میلادی به تولید رسیده است
 
۶. سامسونگ توانست رکورد بی سابقه فروش ۵۰۰ دستگاه گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۳ در تنها یک دقیقه را به نام خود ثبت کند.
 
۷. سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره است و لی بیونگ چول، مؤسس این شرکت برای آنکه عمر سامسونگ همچون ستاره‌ها طولانی باشد، این نام را انتخاب کرد.
 
۸. لوگوی امروزی سامسونگ از سال ۱۹۹۳ میلادی معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفت و قبل از آن، دو لوگوی دیگر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۹۸۰ میلادی مورد استفاده سامسونگ قرار می‌گرفت.
 
۹. در سال ۲۰۱۲ میلادی، سامسونگ بالغ بر ۱۰.۲ میلیارد دلار را در بخش تحقیق و توسعه هزینه کرد که ۶ درصد بیشتر از میزان درآمدش در آن سال بود.
 
۱۰. در سال ۲۰۱۳ میلادی، تعداد کارکنان سامسونگ ۴۶۰ درصد بیشتر از کل پرسنل اپل گزارش شد به گونه‌ای که این غول تکنولوژی کره‌ای ۳۷۰ هزار نفر و اپل تنها ۸۰ هزار نفر را به استخدام خود درآورده بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.