اپراتورها

تلفن همراه

July 10, 2019
14:26 چهارشنبه، 19ام تیرماه 1398
کد خبر: 100892

اطلاعیه همراه اول درباره کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

اپراتور اول تلفن همراه تاکید کرده کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع فقط سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را بالا می‌برد.
 
وزیر ارتباطات با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که شکایاتی در مورد ادعای مطرح شده در تصویر زیر دریافت کردم و درخواست رسیدگی پیگیری کردم. مدیرعامل همراه اول این ادعا را جعلی خواند و گفت این کد دستوری برای استعلام میزان اعتبار مشترکین دائمی است. یعنی یک مشترک دائمی همراه اول اگر تا سقف عدد ذکر شده صحبت کند، خطش یکطرفه نمی‌شود.
 
سپس اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده پیرو انتشار مطالب نادرستی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، که کد «ستاره ۱۰ ستاره ۱۱۷ مربع» صرفاً برای بالا بردن سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی بوده و موجب بستانکاری مشترکان نمی‌شود.
 
همراه اول تاکید کرده بدیهی است که این سرویس برای ایجاد تجربه بهتر برای مشترکان دائمی در میان دوره بوده و تسویه حساب قبوض با هر میزان مصرف در پایان دوره الزامی است.
 
این اطلاعیه می‌افزاید: حساب کلیه کاربران همراه اول کاملاً بر خط است و اگر مشترکی به هر دلیل، اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ بلافاصله بحساب بستانکاری وی منظور می‌شود و نیازی به گرفتن کد خاصی در این خصوص نیست.
 
همراه اول در پایان تاکید کرده مشترکان برای کسب اطلاعات صحیح به درگاه‌های رسمی اپراتور مراجعه کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.