سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 30, 2019
17:12 سه شنبه، 8ام مردادماه 1398
کد خبر: 101395

ساختار «مایکروسافت ۳۶۵» تغییر می‌کند

 اول جولای سال مالی ۲۰۲۰ مایکروسافت آغاز شد. بر این اساس دور از ذهن به نظر می‌رسد که سال جدید با تغییر ساختار جدید، عناوین جدید و گروه‌های کاری جدید در مایکروسافت روبرو نشویم.
 
این طور که منابع آگاه گزارش دادند، بخش سازماندهی و بازاریابی در گروه «مایکروسافت ۳۶۵» که به صورت اختصاری با عنوان M365 شناخته می‌شود در حال تغییر است. بر این اساس گفته می‌شود که هم اکنون گروه بازاریابی M365 تحت مدیریت «جارد اسپاتارو» در حال یکپارچه شدن است.
 
اسپاتارو تاکنون سه گروه بازاریابی جداگانه تحت نظارت خود تشکیل داد که از آنها به عنوان سه پای اصلی گروه M365 یاد می‌کردند: ویندوز ۱۰، آفیس ۳۶۵ و خدمات سازمانی Mobility + Security. در حالی که مدیران مایکروسافت این گروه را یک مجموعه نرم‌افزاری و نه یک پلتفرم جامع معرفی می‌کنند، به نظر می‌رسد این تغییرات در چگونگی استفاده از این محصول بین کاربران تاثیرگذار باشد.
 
برای آن دسته از افرادی که فراموش کردند بهتر است یادآوری کنیم که «مایکروسافت ۳۶۵»  از جمله بخش‌هایی بود که تحت مدیریت «راجش جیها» به عنوان مدیر واحد «تجربیات و دستگاه‌ها» در شرکت مایکروسافت متولد شد. شرکت مایکروسافت مفهوم «مایکروسافت ۳۶۵» را نخستین بار در کنفرانس شرکای خود در ژوئیه ۲۰۱۷ مطرح کرد. دو نسخه اولیه این محصول با نام‌های Business و Enterprise از اوایل آگوست ۲۰۱۷ به صورت عمومی عرضه شدند و این شرکت هم اکنون در حال کار کردن روی نسخه Consumer از مجموعه «مایکروسافت ۳۶۵» است که البته این نسخه هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.