اپلیکیشن

تلفن همراه

July 31, 2019
10:20 چهارشنبه، 9ام مردادماه 1398
کد خبر: 101415

مسابقه برنامه‌نویسی با هدف تولید اپلیکیشن در حوزه کودک و نوجوان

 
مسابقه برنامه‌نویسی تیم کاپ با هدف تولید اپلیکیشن در حوزه کودک و نوجوان به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
 
"تیم کاپ" یک مسابقه برنامه‌نویسی آندروید با هدف تولید اپلیکیشن در "حوزه کودک و نوجوان" است و برنامه‌نویسان در هر سطحی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. این رویداد در ۷ دوره در نقاط مختلف کشور با شعار "کارآفرینی و اشتغال" و برای انتخاب بهترین تیم استارتاپی برگزار می‌شود.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، ۱۵ مرداد ماه جاری آخرین مهلت ثبت نام در دوره دوم رویداد است.
 
شرکت کنندگان پس از ثبت نام و معرفی طرح و ایده خود و در صورت دریافت تاییدیه هیات داوران در یک بازه زمانی ۳۰ روزه باید به آماده سازی و ارسال طرح اولیه خود بپردازند. نفرات و تیم‌های برتری که محصول اولیه آنها مورد تایید هیات داوران قرار گیرد، موفق به دریافت جایزه فاز اول شده و سپس وارد مرحله توسعه و تجاری‌سازی محصول اولیه خود خواهند شد که از جوایز ویژه و بسته‌های حمایتی این فاز بهره‌مند خواهند شد.
 
مهمترین فاکتورهای ارزیابی، "جذابیت طرح، کاربری بودن آن، قابلیت توسعه"، "تجاری‌سازی و داشتن روش‌های درآمدزایی، اندازه بازار و معقول بودن زمان اجرای آن از نظر فنی" خواهد بود.
 
این رویداد در ۷ دوره در سطح کشور برگزار خواهد شد که زمانبندی آن پس از هماهنگی با مراکز دانشگاهی با توجه به میزان آمادگی آنها در سایت رویداد  اطلاع‌رسانی خواهد شد. این رویداد در دو فاز برگزار خواهد شد که فاز اول شامل طرح فراخوان و دریافت ایده / طرح‌ها تا تولید محصول اولیه و اهدای جوایز مربوطه است و فاز دوم آن توسعه و تجاری‌سازی محصول تولید شده و دریافت حمایت‌های مالی و تبلیغاتی از پیش تعیین شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://teamcup.ir/ مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.