تلفن همراه

گوشی

August 1, 2019
10:15 پنجشنبه، 10ام مردادماه 1398
کد خبر: 101445

گوشی Vivo Z5 با دوربین 48 مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد

 
پس از معرفی مدل Z5x در ماه مه گذشته٬ شرکت ویوو حالا تصمیم به رونمایی از نسخه‌ی اصلی این محصول با دوربینی بهتر٬ تراشه‌ای قدرتمندتر و یک بریدگی قطره‌ای شکل به جای حفره روی صفحه برای دوربین سلفی گرفته است. حتی اسکنر اثر انگشت هم به زیر نمایشگر گوشی رفته است.
 
گوشی ویوو زد ۵ از تراشه‌ی اسنپدراگون 712 کوالکام قدرت می‌گیرد و 6 یا 8 گیگابایت همراه حافظه‌ی داخلی 64/128/256 گیگابایتی در کنار آن هستند. اندازه‌ی نمایشگر دیوایس 6.38 اینچ بوده و وضوحی برابر با 1080 در 2340 پیکسل را ارائه می‌کند. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر این نمایشگر سوپر آمولد به کار رفته است.
در بخش دوربین٬ همانطور که در تیتر مشخص است سنسور اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 خواهد بود. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری دوربین این گوشی ویوو یک حالت مناسب عکاسی در شب را نیز گنجانده است که می‌توانید تصاویری واضح‌تر را در شرایط نوری کم بگیرید. در بریدگی بالای نمایشگر نیز یک دوربین باکیفیت 32 مگاپیکسلی حضور دارد که از پیکسل باینینگ پشتیبانی می‌کند.
 
زیر قاب گوشی تازه معرفی شده کمپانی Vivo یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی یافت می‌شود که می‌توانید با سرعت 22.5 وات آن را شارژ کنید. این گوشی همچنین قادر به شارژ بیسیم دیگر دیوایس‌های شما نیز هست. در راس بخش نرم افزاری آن نیز رابط کاربری Funtouch OS 9.1 بر پایه‌ی اندروید 9 پای قرار دارد.
 
گوشی ویوو زد 5 در نسخه‌هایی به نام‌های Aurora Illusion ٬ Holographic Illusion و Bamboo Forest Night عرضه خواهد شد. نسخه‌ی پایه‌ی آن با 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی 230 دلار قیمت دارد. این درحالیست که برای خرید دیگر نسخه‌های این گوشی با پیکربندی 6/128 گیگ٬ 6/256 گیگ و 8/128 گیگ باید به ترتیب 275 ٬ 290 و 330 دلار را بپردازید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.