تلفن همراه

گوشی

August 3, 2019
10:46 شنبه، 12ام مردادماه 1398
کد خبر: 101520

برای خرید پرچمداران جدید سامسونگ چقدر باید هزینه کنیم؟

 
ساعاتی قبل، منبعی آگاه با انتشار توییتی، قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ را فاش کرد که نشان می‌دهد گزارش‌های منتشرشده‌ی ماه قبل کاملا درست بوده است. در این توییت آمده است:
 
این مطلب قبلا فاش شده است؛ ولی من هم می‌خواهم از طرف خودم آن را تأیید کنم. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از ۹۴۹ یورو (حدود 13 میلیون تومان) آغاز می‌شود. همچنین، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۱,۰۹۹ یورو (حدود 15 میلیون تومان) و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن ۱,۱۹۹ یورو (حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان) قیمت خواهد داشت. این قیمت در کشورهای مختلف حوزه‌ی اتحادیه‌ی اروپا اندکی متفاوت خواهد بود. درباره‌ی نسخه‌های دیگر این گوشی نیز به‌زودی اخباری خواهیم داشت.
 
البته باید توجه کرد که براساس اطلاعات منتشرشده از این منبع، قیمت نسخه‌ی پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ حدود ۹۴۹ یورو است، نه ۹۹۹ یورو که قبلا اعلام شده بود. اخیرا هم مطلع شده‌ایم که این گوشی نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ندارد و همه‌ی نسخه‌ها حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهند داشت؛ بنابراین، قیمت پایه‌ی نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ ۱,۰۴۹ یورو و قیمت نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی حدود ۱,۱۹۹ یورو خواهد بود.
 
همچنین، توییت منتشرشده‌ی منبع مذکور نشان می‌دهد مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۱۰ رنگ‌های متفاوتی دارند که بعضی از آن‌ها را قبلا دیده‌ایم. براساس اخبار و تصاویری که قبلا منتشر شده است، رنگ صورتی و گرادینت ازجمله رنگ‌های ارائه‌شده برای این گوشی هستند.
 
شایان ذکر است تصویر منتشرشده فقط قسمت پشتی گوشی‌ها را نشان می‌دهد؛ ولی این گمان‌ها را تأیید می‌کند که از سه دوربین عمودی در قسمت بالا و چپ بهره می‌برد. گفته می‌شود نوت ۱۰ پلاس علاوه‌بر این سه دوربین، حسگر ToF دارد که در تصویر مدل سفیدرنگ مشخص است.
 
طبق اخبار دیگر، گلکسی نوت ۱۰ از صفحه‌ی Full HD+ با اندازه‌ی ۶.۳ اینچ برخوردار است و از حافظه‌ی خارجی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی است که گلکسی نوت ۱۰ پلاس به صفحه‌ی QHD+ با اندازه‌ی ۶.۸ اینچ مجهز است و از حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کند.
 
انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ در رویداد Unpacked این شرکت در ۱۶ مرداد رونمایی شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.