تلفن همراه

گوشی

August 7, 2019
16:40 چهارشنبه، 16ام مردادماه 1398
کد خبر: 101849

انتشار جزئیات جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس پیش از معرفی رسمی

 تنها چند ساعت دیگر تا بامداد پنج شنبه و مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 پلاس باقی مانده اما هر لحظه اطلاعات جدیدی از این فبلت ها فاش می شوند. این بار جزییات از بروشور تبلیغاتی سامسونگ لو رفته اند.
 
سایت Droid Life مدعی شده که به چند صفحه از بروشور تبلیغاتی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دسترسی پیدا کرده که اطلاعات آن تعداد زیادی از شایعات منتشر شده قبلی را تأیید می کنند. طبق اطلاعات جدید گلکسی نوت 10 از صفحه نمایش 6.3 اینچی و گلکسی نوت 10 پلاس از نمایشگر 6.8 اینچی داشته و هر دو فبلت دارای حفره نمایشگر خواهند بود. گلکسی نوت 10 حدود 949 دلار و برادر بزرگ تر آن 1099 دلار قیمت خواهد داشت.
 
قلم S Pen قابلیت های جدیدی از جمله پشتیبانی از جسچرها و سوییچ کردن بین دوربین گوشی را دارد. قابلیت شارژ سریع را دیگر تقریبا در تمام گوشی های جدید امروزی می بینیم؛ شایعه شده گلکسی نوت 10 پلاس از قابلیت «شارژ بسیار سریع» بهره برده و فقط با چند دقیقه شارژ «چندین ساعت» دوام می آورد.
 
جزییات جدید دیگری از مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس فاش نشده ولی در مورد دوربین گلکسی نوت 10 پلاس تنها به این جمله بسنده شده که می تواند «عکس هایی زیبا، خیره کننده و شفاف در حالت پرتره و منظره ثبت کند.» همچنین برای اولین بار به میکروفن Audio Zoom هم اشاره شده است. این میکروفن می تواند اصوات را با فوکوس کردن در نقطه مورد نظر قوی و دریافت کند. این قابلیت را چند سال پیش در گوشی LG V30 دیده بودیم.
 
بعد از منتشر شدن شایعاتی پیرامون گوگل پیکسل 4 و فاش شدن برخی از ویژگی های جالب توجه آن که حتی گوگل نیز برخی از آنها را تأیید کرده، سامسونگ همچنان سکوت اختیار کرده و اطلاعات درز شده در مورد خانواده گلکسی نوت 10 پلاس را رد یا تأیید نمی کند.
سامسونگ بامداد پنج شنبه رسما گلکسی نوت 10 پلاس را معرفی خواهد کرد. هیچ بعید نیست تا آن زمان باز هم جزییات بیشتری از این دو محصول منتشر شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.