دوربین

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 9, 2019
13:56 جمعه، 18ام مردادماه 1398
کد خبر: 101912

دوربین جدید فیلمبرداری سینمایی بلک مجیک با کیفیت 6K

 
شرکت بلک مجیک سازنده دوربین‌های حرفه‌ای سینمایی حالا یک دوربین کامپکت برای فیلمبرداری سینمایی با کیفیت 6K را به نام Pocket Cinema Camera 6K  معرفی کرده است.
 
این دوربین جدید بسیار شبیه دوربینی است که سال گذشته این شرکت عرضه کرده بود و البته آن دوربین کیفیت 4K داشت و شبیه دوربین مینولتای قدیمی ( مدل ۱۹۹۳ ) بود اما این دوربین دارای سنسور بزرگتر است  که فرمت سوپر ۳۵ میلی‌متری است ( مشابه دوربین‌های کراپ شده که  APS-C نام دارند ) و روزولوشن آن هم 6144 x 3456 پیکسل است.
 
استفاده از فرمت سوپر ۳۵ اجازه عملکرد بهتر دوربین در شرایط نوری کم و کنترل بهتر روی عمق میدان را می‌دهد.
 
این دوربین 6K دارای مانت یا امکان اتصال لنزهای کانن را دارد و از ۱۳ دامنه نوری بهره می‌برد که ایزو بین ۴۰۰ تا ۲۵۶۰۰ را در برمی‌گیرد.
 
این دوربین 6K بلک مجیک دارای امکان اتصالات متنوعی است از جمله mini XLR, full-size HDMI, USB-C و همچنین برق مستقیم DC ، ورودی میکروفن و خروجی هدفون.
 
این دوربین همانند مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش پشتی لمسی ۵ اینچی است که قادر به تصویربرداری ۵۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 6144 x 3456  و با نسبت 16:9 و همچنین ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 6144 x 2560  و نسبت 2.4:1 است. همچنین دوربین قادر به تصویربرداری با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 2.8K و رزولوشن 2868 x 1512 و نسبت 17:9 است.
 
قیمت دوربین Pocket Cinema Camera 6K  هم اکنون ۲۴۹۵ دلار است که تقریبا دو برابر قیمت مدل 4K آن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.