سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

August 14, 2019
10:36 چهارشنبه، 23ام مردادماه 1398
کد خبر: 102155

مایکروسافت راهنمای جدید FastTrack را برای کوچ به ویندوز 10 ارائه کرد

 
با نزدیک شدن به تاریخ اعلام شده برای پایان خدمات رسمی مایکروسافت برای ویندوز ۷، بسیاری از سازمان‌ها باید به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنند و مایکروسافت در این راستا خدماتی ارائه می‌دهد.
 
به‌روزرسانی و ارتقاء تکنولوژی‌های پیشرفته کار آسانی نیست، اما با نزدیک شدن به تاریخ اعلام شده برای پایان خدمات مربوط به ویندوز ۷، شرکت‌ها و سازمان‌ها باید از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنند. امروز باب دیویس (Bob Davis)، معاون مدیرعامل مایکروسافت ۳۶۵ مقاله‌ای نوشته‌‌ و در آن مطالبی را در مورد به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ عنوان کرده‌ است. مایکروسافت ۳۶۵ شامل ویندوز ۱۰ و آفیس ۳۶۵ است. ادامه‌ی این مطلب را از زبان باب دیویس بخوانید:
 
ما برای اینکه شما را در مراحل مختلف ارتقا به ویندوز ۱۰ همراهی کنیم سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌ایم تا کمک کنیم شما بتوانید میزان سازگاری به‌روزرسانی‌ها را بدانید، تصمیم‌های آگاهانه بگیرید و هزینه و پیچیدگی مربوط به به‌روزرسانی‌ها را برای خود کاهش دهید. با اینکه می‌دانیم بسیاری از شما در حال ارتقا به ویندوز ۱۰ هستید، اما از آنجا که ممکن است در این روند با مشکلات ناخواسته‌ای رو‌به‌رو شوید، راهنمای جدید FastTrack را ایجاد کرده‌ایم تا شما را در راستای ارتقای ویندوز ۱۰ راهنمایی کند.
 
سرمایه‌گذاری برای کمک به شما در ارتقا به ویندوز ۱۰
از آنجا که قرار است در ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ خدمات مربوط به ویندوز ۷ به‌طور رسمی قطع شود، ما تلاش کرده‌ایم به شما کمک کنیم تا راحت‌تر در مسیر دریافت ویندوز ۱۰ قرار گیرید و آن را به‌صورت پایدار در بیاورید.
 
 
برای شروع، ویندوز ۱۰ و آفیس ۳۶۵ (Office 365) را به‌گونه‌ای طراحی کردیم که کاملاً سازگار باشند و این اصل را برای خود نگه‌داشتیم که سازگاری را حفظ کنیم. با درنظرگرفتن این اصل، سرمایه‌گذاری‌هایی روی اپلیکیشن‌ها، ماکروها و add-inها در ویندوز ۱۰ و آفیس ۳۶۵ انجام دادیم تا این اطمینان برای ما ایجاد شود که محیط کاربری نهایی پس از به‌روزرسانی مطابق انتظارات شما عمل کند.
 
در این راستا ابزارهایی هم در اختیار شما قرار گرفته‌ است. Windows Autopilot به شما کمک می‌کند تا هزینه و پیچیدگی مرتبط با ایجاد، حفظ و بارگذاری Image جدید را کاهش دهید. Desktop Analytics (که در حال حاضر برای عموم به‌صورت پیش‌نمایش قرار دارد) باعث می‌شود بتوانید تصمیم‌های آگاهانه در مورد میزان آمادگی کلاینت‌های ویندوز خود بگیرید. Office Readiness Toolkit کمک می‌کند تا بتوانید در انتقال به آفیس ۳۶۵ پروپلاس سازگاری را حفظ کنید. Desktop App Assure که بخشی از برنامه‌ی Microsoft FastTrack است، منابعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید پس از انتقال به ویندوز ۱۰، در صورت مشاهده‌ی مشکلاتی در سازگاری در ویندوز ۱۰ یا آفیس ۳۶۵، آن را مرتفع کنید.
 
 
راهنمای جدید FastTrack برای انتقال به ویندوز ۱۰
گاهی پیش می‌آید که مشکلات شما پیچیده می‌شوند و حتی نمی‌دانید که از کجا شروع کنید، یا به مشکلی برخورده‌اید که مهاجرت شما را به ویندوز ۱۰ متوقف کرده‌ است. در چنین مواقعی لازم است با یک متخصص مشورت کنید تا بدانید قدم بعدی چه باید باشد. امروز خوشحالم که می‌توانم راهنمای FastTrack انتقال به ویندوز ۱۰ را معرفی کنم.
 
ما با FastTrack به شما کمک می‌کنیم تا یک راه‌حل تخصصی بیابید و بتوانید تعیین کنید که چه خدمات یا کاربرانی را لازم دارید. بدین ترتیب شما می‌توانید بیشترین بهره‌برداری را از سرمایه‌گذاری در بخش تکنولوژی داشته‌باشید. این راهنما برای کسانی که ۱۵۰ لایسنس یا بیشتر از یک سرویس خدماتی را خریداری کرده‌اند رایگان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.