اپلیکیشن

تلفن همراه

August 14, 2019
16:10 چهارشنبه، 23ام مردادماه 1398
کد خبر: 102192

«دیجی‌پی» مجوز پرداختیاری می‌گیرد

 
این اپلیکیشن پرداخت مالی به صورت یک شرکت فین‌تک در گروه دیجی‌کالا شکل گرفته است تا بتواند سرویس‌های اکوسیستم بانکی و پرداختی کشور را تجمیع کند و برخی از خدمات ارزش افزوده و نوآورانه را پیاده سازی کند.
 
محمد بخشی، توسعه دهنده ارشد کسب‌وکار اپلیکیشن «دیجی‌پی»در گفتگو با پیوست اعلام کرد: برای دریافت مجوز پرداختیاری در مرحله نهایی کردن قرارداد با شاپرک هستیم و تاهفته آینده این قرارداد به امضا می رسد و برند پرداختیاری با نام دیجی‌پی شروع به فعالیت می‌کند.
 
او با اشاره به اینکه استرداد وجه مبالغ بالا از جمله مزایای رقابتی این اپلیکیشن در بازار اپلیکیشن‌های پرداخت مالی است، افزود:  «سرویس‌های مختلفی در این اپ طراحی شده که یکی از آنها استرداد وجه است و با توجه به اینکه حجم استردادهای وجهی که در اکوسیستم دیجی‌کالا وجود دارد قابل توجه است تصمیم گرفته شد محصولی با عنوان استرداد وجه طراحی شود که تراکنش‌های مالی بالا را تحت پوشش قرار دهد. چنین محصولی می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی یا فروشندگان بلیت‌های گردشگری  بسیار جذاب باشد.»
 
 
یکی از سرویس‌هایی که به تازگی روی اپلیکیشن دیجی‌پی اضافه شده است سرویس استعلام بدهی طرح ترافیک است. توسعه دهنده ارشد کسب و کار اپلیکیشن دیجی‌پی در این مورد گفت: «تجربه‌ مثبتی که «دیجی‌پی» در پرداخت عوارض آزادراهی اسفند ماه ۹۷ و فروردین امسال از کاربرانشان دریافت کرد آنها را ترغیب به اضافه کردن خدمات مرتبط با حوزه شهروندی کرد.»
 
او تاکید کرد:« طرح ترافیک جدید که از ابتدای تیر ماه ۹۸ به اجرا درآمده است باعث ایجاد سوالات در خصوص نحوه استعلام و تسویه بدهی برای شهروندان تهرانی شده است. به این ترتیب شهروندانی که اپلیکیشن دیجی‌پی را روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند، می‌توانند با وارد کردن پلاک خودرو از طریق کیف پولی دیجی‌پی و تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند.
 
برنامه دیگر دیجی‌پی اسنپ آی‌پی‌جی است که یک الگوریتم هوشمند است که تحت پشتیبانی پی‌اس‌پی‌های معتبر کشور قرار دارد.  بخشی در مورد این سرویسشان گفت:« زمانیکه تراکنشی در کانال دیجی‌پی به ثبت می‌رسد، درواقع یک کاربر از طریق دیجی‌پی مبلغی را پرداخت می‌کند آن الگوریتم تشخیص می‌دهد که کدام یک از پی‌اس‌پی‌ها می‌تواند بدون مغایرت آن تراکنش را به درستی انجام دهد.»
 
او به عمر یک ساله دیجی‌پی اشاره کرد و افزود: «یک محصول برای اینکه شکل بگیرد و به مرحله بلوغ برسد به یک چرخه حیات نیاز دارد و بر این اساس اپلیکیشن «دیجی‌پی» در مرحله شکل‌گیری است اما برنامه‎های ارزش افزوده‌ای که می‌توانند جزو نیازمندی‌های روزمره افراد باشند، در نقشه راه آینده این اپ گنجانده شده است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.