رسانه‌های اجتماعی

August 15, 2019
13:53 پنجشنبه، 24ام مردادماه 1398
کد خبر: 102220

رئیس قوه قضاییه: نظام جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد فساد در هیچ کجا لانه کند

 
رئیس قوه قضاییه گفت: هاضمه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مطلقا فساد را نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد فساد در هیچ کجا لانه کند.
 
به نقل از قوه قضاییه، آیت الله رئیسی در جمع علما و روحانیون استان کردستان، اظهار کرد: رصدکنندگان علم و دانش در جامعه، دیده بانانی هستند که نمی‌گذارند ساحت دین به تحجر و التقاط و تفکرهای تکفیری آلوده شود و دین و افکار عمومی جامعه را از هرگونه انحراف حفظ می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز دین در معرض هجوم دشمن قرار گرفته است، افزود: در سایت‌ها، رسانه‌های مجازی و در عرصه‌‎های مختلف تلاش می‌کنند که در دل مردم شبهه ایجاد کنند و مردم را با تردید مواجه نمایند.
 
رئیس قوه قضاییه خطاب به علما و روحانیون استان کردستان تاکید کرد: بر شما و بر همه عالمان است که برای افزون کردن معنویت جامعه، پیش بینی آنچه که دشمن دارد انجام می‌دهد و پیشگیری از آنچه دشمن به دنبال تحقق آن است تلاش کنند و ایمان و معنویت برای جامعه سرمایه بزرگی است.
 
رئیسی با بیان اینکه امروز نظامی بر اساس دین و آموزه‌های دینی برپا شده است، اظهار کرد: این نظام باید به عنوان نظام مبتنی بر چهار اصل اساسی اقامه صلاه، ایتای زکات، امر به معروف و نهی از منکر باشد و مطلقا در این جامعه فساد چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی، قابل پذیرفتن نیست.
 
وی ادامه داد: هاضمه این نظام فساد نمی‌پذیرد، چون هاضمه نظام بر حق قرار داده شده است.
 
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هاضمه انقلاب اسلامی مطلقا فسادپذیر نیست، گفت: هاضمه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مطلقا فساد را نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد فساد در هیچ کجا لانه کند. ممکن است افرادی از روی هواهای نفسانی و از روی دست اندازی به بیت المال و دچار کجی و زشتی شدن، مرتکب فساد و خطا شوند اما بنای نظام اسلامی بر نپذیرفتن فساد است.
 
رئیسی خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزاران با همه وجود تلاش خواهیم کرد که به هیچ عنوان فساد در هیچ کجا لانه نکند و هرکجا که در نظام اداری، قضایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بخواهد آلوده به فساد شود به هیچ عنوان برای مردم و ذات انقلاب اسلامی و خون‌های پاک و مطهری که در این سرزمین‌ها برای پاسداری و صیانت از ارزش‌های الهی ریخته شده، قابل پذیرش نیست.
 
رئیس قوه قضاییه در قسمت دیگری از اظهاراتش که با شعارهای حمایتی حضار در این جلسه همراه شد، با هشدار به مفسدان و افرادی که می‌خواهند در جامعه فساد را رواج دهند، گفت‌: بدانند که پایان عمر آن‌ها فرا رسیده است و به آن‌ها اجازه هیچگونه اقدامی داده نخواهد شد. امروز دلسوزان به این نظام نخواهند گذاشت که چنین چیزی اتفاق بیفتد.
 
وی در واکنش به شعارهای حمایتی حضار گفت: خداوند شماها را حفظ کند. پرچمی که به دست رهبری است پرجم ضد فساد است و ما هم همه سربازان این میدان هستیم و ان‌شاءالله هرکداممان بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.
 
رئیسی تاکید کرد: با جدیت این امر دنبال خواهد شد و یک امر مقطعی و موسمی نیست و امواجی است که همه فساد را از بین خواهد برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.