اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

August 17, 2019
12:03 شنبه، 26ام مردادماه 1398
کد خبر: 102282

برنامه های مخرب اندرویدی 8 میلیون بار بارگذاری شد

تعدادی از برنامه‌های مخرب اندرویدی که در ظاهر برای ویرایش عکس طراحی شده اند، در عمل دارای آگهی های تبلیغاتی مزاحمی هستند که برای کاربران مشکل ایجاد می کنند.
 
 
 به نقل از دیجیتال ترندز، تعدادی از برنامه های مخرب اندرویدی که در ظاهر برای ویرایش عکس طراحی شده اند، در عمل دارای آگهی های تبلیغاتی مزاحمی هستند که برای کاربران مشکل ایجاد می کنند، در صورتی که کاربران این برنامه ها را بر روی گوشی های خود نصب کنند با آگهی های تمام صفحه ای مواجه می شوند که حذف آنها از نمایشگر نیز ممکن نیست.
 
 
شرکت امنیتی ترندمیکرو که برای نخستین بار این آگهی های مزاحم را شناسایی کرده می گوید اپلیکیشن های مذکور در مجموع بیش از 8 میلیون بار بارگذاری شده اند و بعد از اطلاع رسانی به گوگل، این شرکت برای حذف آنها اقدام کرده است.
 
ترندمیکرو به کاربران هشدار داده که هر چه سریع تر این آگهی های کلیک دزد را از روی گوشی های خود پاک کنند. زیرا آنها بدون رضایت کاربر در پس زمینه گوشی فعال مانده و حافظه زیادی از گوشی را هم اشغال می کنند.
 
اسامی تعدادی از این برنامه های مخرب به شرح زیر است:
 
 
 
    Super Selfie
 
    Cos Camera
 
    Pop Camera
 
    One Stroke Line Puzzle
 
    Background Eraser
 
    Meet Camera
 
    Pixel Blur
 
    Hi Music Play
 
    One Line Stroke
 
    Beautiful House
 
    Blur Photo Editor
 
    Stylish Camera
 
    Face Camera
 
    Beauty Camera
 
    Magic Camera
 
    Super Selfiecam
 
    Owl Camera
 
    Seals Camera
 
    Selfie Artifact
 
    Selfie Camera
 
    Toy Smash
 
    Color House
 
    Fast Blur
 
    Date Stamp Camera
 
    Find Differences
 
    Charm Camera
 
    Cherry Camera
 
    PIC Eraser
 
    Sweet Selfie
 
    Toy Story
 
    Blur Camera
 
    Sweet Camera
 
    Photo Background Eraser
 
    Selfie Dog
 
    Smart File Manager
 
    Easy Camera Pro
 
    Connect Together
 
    Toy Blast
 
    HD Video Player
 
    Draw 1 Line
 
    Fancy Camera
 
    Panda Camera
 
    One Stroke Drawing
 
    One Touch Draw
 
    Background Changer
 
    QR Code Scanner
 
    Quick Blur
 
    Blur Master
 
    Checkers box
 
    Face Camera
 
    Fashion Camera
 
    Perfect Camera
 
    Easy Camera
 
    Mirth Cam
 
    361 Camera
 
    One-line draw puzzle stroke
 
    Super Camera
 
    Connect Smash
 
    Jelly Crush
 
    Video Cut
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.