تلفن همراه

گجت

August 30, 2019
14:24 جمعه، 8ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102831

هوآمی از چند ساعت جدید رونمایی کرد

 
هوآمی، شریک اصلی شیائومی در فناوری پوشیدنی‌ها، از دو دستگاه جدید رونمایی کرد و یک بند هوشمند را که هنوز در حال کار بر روی آن است را به نمایش گذاشت. ساعت GTS آمازفیت برخلاف ساعت گرد GTR آمازفیت تازه رونمایی شده، یک ساعت هوشمند مربعی می‌باشد.
 
اگر ساعت‌های هوشمند گرد را ترجیح می‌دهید، پس ساعت اسپورت هوشمند آمازفیت ۳ (که از ویژگی‌های GPS برتر نیز برخوردار است) برای شما مناسب است. در نهایت، Amazfit X یک بند هوشمند می‌باشد که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و صفحه نمایشی بسیار بزرگتر نسبت به Mi Band معمولی ارائه خواهد داد.
 
 
ساعت GTS آمازفیت
 
این ساعت دارای صفحه نمایش AMOLED بزرگ ۱٫۶۵ اینچی است که با تراکم پیکسل ۳۴۱ppi، کاملاً شارپ بنظر می‌رسد (۳۴۸x 442px). بدنه این ساعت با ابعاد ۴۳٫۲۵x 36.25 میلی‌متر نسبتا جمع و جور و کاملاً باریک و سبک است (۹٫۴ میلی‌متر ضخامت و ۲۴٫۸ گرم، بدون بند، وزن دارد). این بدنه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در ۶ رنگ مختلف موجود می‌باشد.
 
ساعت GTS آمازفیت تا ۵۰ متر زیر آب (۵ATM) ضد آب است، بنابراین علاوه بر تمرین‌های زمینی معمول، برای شنا و زیر آبی رفتن سبک نیز مناسب می‌باشد.
 
 
باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعت آن ۱۴ روز دوام می‌آورد که مشابه با GTR 42mm آمازفیت است، که البته این عمر باتری از عمر باتری تقریباً یک ماهه مدل ۴۷ میلی‌متری کوتاه‌تر می‌باشد. با استفاده مداوم از GPS، این باتری ۲۵ ساعت دوام خواهد داشت.
 
علاوه بر GPS و GLONASS، این ساعت دارای اتصال NFC و بلوتوث ۵٫۰ LE نیز می‌باشد. در این ساعت یک ردیاب ضربان قلب نوری، فشارسنج، سنسور نور محیط و شتاب سنج + قطب نما وجود دارد.
 
ساعت GTS آمازفیت در حال حاضر برای پیش رزرو در چین با قیمت ۹۰۰ یوان (۱۲۵ دلار / ۱۱۵ یورو) در دسترس است. توجه داشته باشید که تمام ساعتهای آمازفیت سیستم عامل سفارشی‌ای را اجرا می‌کنند.
 
ساعت ورزشی هوشمند آمازفیت ۳
 
این مدل یک نمایشگر مدور ۱٫۳۴ اینچی دارد که توسط شیشه گرما دیده محافظت می‌شود. نمایشگر آن با وضوح تصویر ۳۲۰x 320px کم مصرف می‌باشد. بدنه ساعت از استیل ضدزنگ ۳۱۶L ساخته شده و قطر آن ۴۸٫۶ میلی‌متر می‌باشد. این ساعت با یک بند سیلیکونی اسپرت همراه است که می‌توانید به راحتی آن را با هر بند ۲۲ میلی‌متری دیگر عوض کنید.
 
 
 
ساعت اسپرت هوشمند آمازفیت ۳: ردیابی GPS پیشرفته
 
یک نسخه Elite قیمتی‌تر از این ساعت وجود دارد که از بدنه تیتانیوم و کریستال یاقوت کبود استفاده کرده است. این نسخه با بند فلوئورو لاستیکی و وزنی سنگین‌تر (۶۸٫۷ گرم به جای ۵۹٫۶ گرم) همراه است. هر دو نسخه از مقاومت (۵ATM (50m در برابر آب برخوردار هستند.
 
عمر باتری این ساعت ۷ روز است (با وجود داشتن ظرفیت ۳۰۰mAh) و در حالت Ultra می‌تواند تا ۱۴ روز شارژ نگه دارد که عملکرد هوشمند محدودتری را ارائه می‌دهد (با این وجود، ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب و اعلان‌ها همچنان فعال هستند). این مدل برخلاف حالت ساعت بیسیک GTS است که بلوتوث و سنسور ضربان قلب را غیرفعال می‌کند (اما عمر باتری را تا ۴۶ روز افزایش می‌دهد).
 
 
ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۳
 
 
آمازفیت طوری ساخته شده است که میتواند با پیگیری مداوم GPS (بسیار بهتر از GTS) تا ۷۰ ساعت شارژ نگه دارد. علاوه بر GPS و GLONASS، سیستم‌های BeiDou و Galileo نیز پشتیبانی می‌شوند.
 
در این ساعت یک حافظه در دسترس کاربر ۱٫۹ گیگابایتی نیز وجود دارد که می‌تواند برای موسیقی آفلاین که از طریق هدفون بلوتوث پخش می‌شود، استفاده شود.
 
 
 
ساعت اسپرت هوشمند آمازفیت ۳ شیائومی برای پیش سفارش در چین با قیمت ۱،۳۰۰ یوآن (۱۸۰ دلار / ۱۶۵ یورو) برای نسخه استاندارد و ۱۷۰۰ یوآن (۲۳۷ دلار / ۲۱۵ یورو) برای مدل Elite در دسترس است.
 
بند هوشمند Amazfit X
 
 
ساعت Amazfit X هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و وعده نمایشگر بزرگ AMOLED منحنی ۲٫۰۷ اینچی (۳۲۶ppi با ۴۳۰ نیت روشنایی) را داده است. این اندازه بسیار بزرگتر از بندهایی مثل Mi Band 4 شیائومی یا Galaxy Fit سامسونگ می‌باشد (هر دو مورد ۰٫۹۵ اینچی هستند). باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعت آن بین شارژ شدن‌ها تا ۷ روز دوام خواهد داشت و قیمت آن بعدا اعلام می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.