اپراتورها

تلفن همراه

September 2, 2019
10:55 دوشنبه، 11ام شهریورماه 1398
کد خبر: 102971

توافق با وزارت ارتباطات برای آرام سازی میدان امام خمینی(ره)

 
معاون شهرسازی شهرداری تهران از توافق با وزارت ارتباطات برای پروژه آرام سازی میدان امام خمینی(ره) خبر داد.
 
عبدالرضا گلپایگانی در مورد پروژه بهسازی میدان امام خمینی(ره) و جلسه با وزیر ارتباطات، گفت:  میدان امام خمینی(ره) یکی از میدان‌های  تاریخی تهران است که یکی از عناصر با اهمیت این میدان،‌ ساختمان مخابرات است و به همین دلیل یکی از ذی نفعان میدان، مخابرات به شمار می‌رود که نماینده آن در جلساتی که در مورد تصمیم گیری در خصوص میدان برگزار می‌شود، شرکت می کند.
 
وی با بیان اینکه ساختمان مخابرات از نظر رده امنیتی، "حساس"  است که در مورد  تاثیر پروژه روان سازی ترافیکی میدان بروی ساختمان، با وزیر ارتباطات جلسه‌ای برگزار شد گفت: خوشبختانه وزیر ارتباطات اعلام امادگی کرد  از آنجایی که پیاده محور شدن میدان با محدودیت‌های ناشی از حساس بودن ساختمان مغایرت دارد، در بلند مدت کاربری ساختمان مخابرات را به سمتی سوق دهد که از رده حساس خارج شود که این اتقاق مبارکی است تا  میدان امام خمینی(ره) به عنوان میدانی تاریخی‌ به مردم شهر هدیه شود.
 
گلپایگانی در مورد سرانجام ساخت ساختمان بلدیه با بیان اینکه ساخت بلدیه دارای مصوبه ماده ۵  مبنی بر بازسازی است افزود: همچنین ساخت این ساختمان  برای تبدیل شدت به "خانه شهر"‌دارای  مصوبه شوراست که مقرر شده در این ساختمان رویدادهای مرتبط با شهر برگزار شود  و گفت وگوی مردم با متولان شهر در آنجا باشد.
 
وی با بیان اینکه ساختمان بلدیه یکی از ساختمان‌های شاخص تهران در دوره قاجار بوده که با میدان امام خمینی(ره) گره خورده است، ادامه داد: آرام سازی میدان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار دارد و قرار نیست که تمامی فضای این میدان به پیاده راه تبدیل شود؛ چراکه تردد از شرق به غرب بار ترافیک دارد اما  می‌بایست در بلند مدت ضمن  آرام سازی میدان، حجم ورودی به میدان با برنامه ریزی کاهش یابد؛ البته دقت داشته باشید که این مهم در بلند مدت باید رخ دهد و  اینگونه نیست که تصمیم بگیریم و از فردا آن را اجرایی کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.