5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

گوشی

September 3, 2019
14:01 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103059

نسخه 5G گلکسی A90 رونمایی شد

شرکت سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A90 5G خود رونمایی کرد که جدیدترین عضو سری A این شرکت با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت محسوب می‏شود. این گوشی برای کسانی ساخته شده است که به زندگی در عصر دیجیتال عادت دارند و نیاز به اتصال زنده دائمی دارند. در این نسخه قابلیت‎های متعدد گلکسی A90 با امکان اتصال به شبکه‎های نسل پنجم ترکیب شده است تا قابلیت‎هایی قدرتمند برای ذخیره، استریم یا اشتراک محتوا در اختیار شما قرار گیرد. 
 
HHP - Experience the New Galaxy A90 5G for the Era of Live - Pic (1).jpg
 
دی‎جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید «ما از موفقیت سری A سامسونگ بسیار خوشحالیم، نسلی از گوشی هوشمند که برای عصر حاضر طراحی شده و تمرکز آن بر قابلیت‎های اصلی موردنیاز کاربران مانند دوربین با کیفیت، باتری ماندگار و نمایشگر فراگیر است. سامسونگ به شکلی خستگی ناپذیر با شرکای خود در حوزه 5G همکاری می‎کند تا اتصال نسل پنجم را در اختیار بیشترین تعداد کاربر ممکن قرار دهد و اکنون هم ما 5G را در همه گوشی‎های هوشمند سری گلکسی ارائه کرده‎ایم تا کاربران بالاترین سرعت اتصال را با آنها تجربه کنند».
 
با استفاده از گلکسی A90 5G شما می‏توانید تک‏تک لحظات کنسرت‎ هنرمندان موردعلاقه‏تان را به سادگی استریم کنید، به شکلی که گویی خودتان در آن کنسرت حضور دارید. به علاوه با توجه به کوتاه‎تر شدن تاخیر این گوشی و پایدار بودن اتصال آن به اینترنت، دیگر هیچ لحظه‎ای را از تماس‌‎های تصویری گروهی یا بازی‎های آنلاین از دست نخواهید داد. از آنجا که سرعت فوق العاده بالای اینترنت نسل پنجم باعث می‏شود ما به همدیگر نزدیکتر شده و تجربه بهتری از استفاده دستگاه‎های خودمان داشته باشیم، اما در عین حال امنیت نیز اهمیت بیشتری پیدا می‎کند. گوشی گلکسی A90 5G مجهز به سیستم امنیتی ناکس سامسونگ است که حفاظت از دستگاه شما و همیشگی و امن بودن اتصال آن به اینترنت را تضمین می‎کند. 
 
ارتقای عملکرد گوشی به سطحی جدید
گوشی گلکسی A90 5G تجربه‎ای قدرتمند، روان و قابل اعتماد از یک گوشی هوشمند را در اختیار شما قرار می‎دهد. این دستگاه جدیدترین نماد تعهد سامسونگ به همکاری‎های شفاف با شرکایی مانند کوالکام برای ترکیب برترین قابلیت‎های موبایلی با راهکارهای نوین 5G است. گلکسی A90 5G مجهز به پلتفرم موبایلی اسنپ‎دراگون 855 است که در ترکیب با قابلیت‎های هوش مصنوعی و اتصال نسل پنجم، تجربه موبایلی بسیار متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. 
کریستیانو آمون، رییس شرکت کوالکام می‎گوید «ما به مشارکت دیرپای خود با سامسونگ با هدف فراهم کردن دسترسی بیشترین افراد ممکن به سرعت و عملکرد بالای 5G افتخار می‎کنیم که در این راه از پیشرفته‎ترین پلتفرم موجود یعنی پلتفرم موبایلی اسنپ‎دراگون 855 استفاده کرده‎ایم. محصولات نوآورانه گلکسی سامسونگ با استفاده از مودم اسنپ‎دراگون X50 5G و راهکارهای Qualcomm RF-Front-Rear یک تجربه 5G کاملا متمایز را ایجاد می‎کنند که به کاربران امکان می‏دهد در هرجایی که باشند سریعتر کار کرده و بیشتر بازی کنند». 
 
از زندگی لذت ببرید
گلکسی A90 5G به شما امکان می‎دهد تا با استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آن لحظات زندگی‎تان را ثبت کرده و به اشتراک بگذارید. ما قابلیت‎های دوربین و عملکردهای متکی به هوش مصنوعی مانند Super Steady، Scene Optimizer و Flaw Detection را بهینه سازی کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی و در هر جایی که هستید تجربه‎های زندگی‎تان را ذخیره کنید. دوربین سلفی با دقت 32 مگاپیکسل هم اکنون به قابلیت Live Focus Mode مجهز شده است که امکان گرفتن بهترین عکس‎ها و فیلم‎ها را در حالت سلفی فراهم می‎کند. 
با نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ AMOLED Infinity-U روی گلکسی A90 5G شما می‏توانید همه محتواهای چندرسانه‎ای خود را به شکلی سینمایی تماشا کنید. همچنین باتری قدرتمند این گوشی در کنار شارژ سریع آن به شما امکان می‏دهد برای مدت بیشتری از قابلیت‎های این گوشی لذت ببرید. 
گلکسی A90 5G تجربه شما از بازی‎های موبایلی را هم به سطحی جدید ارتقا می‎دهد. با اتصال به اینترنت نسل پنجم می‏توانید بدون هیچ تاخیری از بازی‎های آنلاین لذت ببرید و قابلیت Game Booster در این گوشی هم باعث می‏شود وقتی در هیجان انگیزترین لحظات بازی هستید، عملکرد گوشی در شرایط ایده‎آل قرار بگیرد. 
برای اولین بار در سری A سامسونگ شما می‏توانید با استفاده از دکس سامسونگ و اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای گلکسی A90 5G، تجربه خود از کار با گوشی را متحول کنید. دکس سامسونگ به شما امکان می‎دهد تصویر گلکسی A90 5G خود را به صفحه مانیتور یا تلویزیون منتقل کنید و با استفاده از اپلیکیشن Your Phone هم می‏توانید همه نوتیفیکیشن‎ها را داخل کامپیوتر مشاهده کرده و از آنجا پیام‎ها را دریافت یا ارسال کرده و جدیدترین عکس‎ها را مرور کنید. 
گلکسی A90 5G دارای یک الگوی هندسی خاص روی شیشه پشتی است و در دو رنگ مشکی و سفید از روز 13 شهریور در کره عرضه شده و در ادامه به بازارهای دیگر هم وارد خواهد شد. 
 
HHP - Experience the New Galaxy A90 5G for the Era of Live - Pic (8).jpg
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.