تلفن همراه

فناوری

September 3, 2019
15:32 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103082

موبایل ۵G با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل معرفی شد

 
سامسونگ از موبایل گلکسی A۹۰ ۵G رونمایی کرد. این موبایل که فردا در کره جنوبی عرضه می شود دارای سه دوربین پشتی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.
 
 به نقل از انگجت، سامسونگ موبایل گلکسی A۹۰ ۵G را معرفی کرده است. این مدل برخلاف موبایل های دیگر مانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G یا وان پلاس ۷ پرو ۵G   گرانقیمت نیست. البته این موبایل را نمی توان میان رده به حساب آورد.
 
دستگاه جدید سامسونگ مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون ۸۵۵ است که ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر آن گلکسی A۹۰ ۵G دارای نمایشگر OLED۶.۷ اینچی است. 
 
در کنار این موارد ۳ دوربین پشت دستگاه نصب شده که یکی از  آنها حسگر  ۴۸ مگاپیکسلی دارد. علاوه بر آن یک دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسل با حسگر عمق نیز پشت دستگاه نصب شده است.
 
دوربین سلفی گلکسی A۹۰ ۵G نیز ۳۲ مگاپیکسل است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نیز در آن به کار رفته است. این موبایل فردا در کره جنوبی عرضه می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.