باندپهن

September 4, 2019
10:43 چهارشنبه، 13ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103098

شرکت ارتباطات زیرساخت رتبه اول ارزیابی سامانه های مدیریت پروژه را کسب کرد

 
شرکت ارتباطات زیرساخت رتبه اول پیش ارزیابی سامانه های مدیریت پروژه (EPM) را در بین مراکز، شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، در فرایند پیش ارزیابی صورت گرفته سامانه های مدیریت پروژه (EPM) بین 9 دستگاه تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت موفق به کسب رتبه اول این دوره از ارزیابی های این پروژه شد. 
دکتر امیرحسین مطلق مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص کسب این موفقیت گفت: ارزیابی عملکرد بین دستگاهی وزارت متبوع در 8 محور صورت گرفت که معیارهای مورد ارزیابی شامل، ثبت اطلاعات شناسنامه ای، برخورداری از برنامه زمان بندی مناسب، اتصال به سایر سامانه های دستگاه، رعایت الزامات ابلاغی وزارت، نگهداری مستندات پروژه ها، سرعت اتصال سامانه، مکانیزاسیون فرآیندها و تنوع گزارش و ارائه داشبورد مدیریتی بود. 
وی به مزایای استفاده از سامانه های مدیریت پروژه اشاره کرد و افزود : مدیریت و کنترل تمامی فعالیت ها براساس چهارچوب نظام نامه مدیریت پروژه ، یکپارچه نمودن تمامی اطلاعات پروژه سازمان، مدیریت مؤثر بر پروژه ها و برنامه ها ، شفاف سازی اطلاعات در سازمان و کنترل همه جانبه بر امور را از جمله کارکردهای پیاده سازی این سامانه است . 
امیرحسین مطلق با اشاره به نتایج پیش ارزیابی سامانه های مدیریت پروژه در بین دستگاه اجرایی وزارت متبوع خاطرنشان کرد: بهره برداری از فرآیندهای ارزیابی این پروژه می تواند علاوه بر درک بهتر از نقاط ضعف سامانه به برنامه ریزی و توسعه متوازن آن در بخش ابزارهای مدیریتی کمک کنند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.