اپلیکیشن

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 10, 2019
14:30 سه شنبه، 19ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103376

رونمایی از «اسفرو ساکر» ربات دوست داشتنی فوتبالی در ایفا 2019

 
شرکت آمریکایی «بولدر» (Boulder) سازنده ربات‌های محبوب «Sphero» روز جمعه در جریان رخداد ایفا 2019 در شهر برلین از دو محصول بسیار جذاب خود رونمایی کرد. این کمپانی ابتدا از یک کیت ابزاری با نام «Mini Activity Kit» پرده برداری کرد که برای کنترل ربات‌های مینی این شرکت که توسط اسمارت‌فون‌ها کنترل می‌شوند طراحی شده است. «مینی ساکر» (Mini Soccer) هم دیگر محصول این شرکت بود که نسخه ورزشی و ارتقاء یافته همان ربات محبوب «اسفرو مینی» (Sphero Mini) محسوب می‌شود.
 
 
کیت معرفی شده این شرکت از اوایل مهر ماه برای خرید از طریق وبسایت این شرکت آماده خواهد بود و قیمت آن نیز 79.99 دلار اعلام شده است. ربات دوست داشتنی مینی ساکر این شرکت هم از 25 شهریور و با قیمت 49.99 دلار وارد بازار خواهد شد.
 
 
کیت Mini Activity شامل چند بازی و همچنین 15 آموزش قدم به قدم در کنار یک سری ابزارهای مینیاتوری است. درون جعبه این کیت یک ربات اسفرو مینی به همراه یک سری سنسور، باتری قابل شارژ، راهروها و تونل‌های قابل ساخت و کارت‌های فعالیت متعدد به همراه دستورالعمل‌های لازم است.
 
مینی ساکر هم ربات ورزشی است که از طریق اپلیکیشن کنترل می‌شود. ظاهر سیاه و سفید مینی ساکر در اصل برگرفته شده از ظاهر توپ‌های فوتبال کلاسیک است. همگام کردن مینی ساکر با اپلیکیشن مختص آن نیز به کاربر امکان استفاده از این ربات دوست داشتنی را می‌دهد. ضمنا در کنار این روبات 8 مانع توپی شکل نیز به منظور جذاب‌تر شدن بازی قرار داده شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.