اپراتورها

تلفن همراه

September 11, 2019
14:18 چهارشنبه، 20ام شهریورماه 1398
کد خبر: 103409

معاون پژوهش مرکز تحقیقات مخابرات منصوب شد

 
معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران منصوب شد.
 
 وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی مهدی فسنقری را به سمت معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی این پژوهشگاه منصوب کرد.
 
در متن این حکم، مسئولیت‌های زیر به معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران محول شده است.
 
۱. ارائه و پیاده سازی راهکارهای لازم به منظور راهبری و مدیریت تحقیقات با بهره گیری از توانمندی های داخلی پژوهشگاه و ظرفیت دانشگاه ها، پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراکز تحقیقاتی و بخش خصوصی به ویژه شرکت های دانش بنیان.
 
۲. اصلاح سیاست­ها، اولویت­ها و فرآیندهای پژوهشی پژوهشگاه در جهت نقش آفرینی موثر، چابک و بدون سازوکارهای بروکراتیک زائد در انجام تحقیقات کاربردی و تقاضامحور در تعامل با تمامی دستگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.
 
۳. بازنگری و سازمان­دهی «موضوعات محوری پژوهشی» و «پروژه­‌های تدوین نقشه راه» و ارائه سازوکار اجرایی تحقق آن­ها در قالب ساختار پژوهشی پژوهشگاه.
 
۴. ایجاد سازوکار نظارت بر عملکرد واحدهای پژوهشی درجهت نقش آفرینی هرچه موثرتر در حل مساِئل کاربردی بخش.
 
۵. یکپارچه­‌سازی سامانه­‌های اطلاعات پژوهشی و تأمین پاسخ­گویی و شفافیت در این حوزه.
 
۶. ساماندهی جذب، به‌کارگیری و ارتقاء نیروی انسانی در حوزه های پژوهشی با تاکید بر جلوگیری از انباشت نیروی انسانی غیرکارآمد.
 
۷. رصد، پایش و بومی­‌سازی فناوری­های نوین حوزه­ ارتباطات و فناوری اطلاعات، برمبنای ایجاد نظام نوآوری باز.
 
۸. اهتمام به توسعه همکاری­‌های بین­‌المللی و مشارکت در فعالیت­‌های پژوهشی بین­‌المللی.
 
درهمین حال، رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حکمی مریم طایفه محمودی را نیز به سمت مدیر دفتر آموزش، همکاری های علمی و بین المللی این پژوهشگاه منصوب کرد.
 
شرح مسئولیت‌های محول شده در این حکم نیز به شرح زیر است.
 
۱. اهتمام در اصلاح و بهبود آیین نامه های مرتبط با اعضای هیئت علمی و بهبود سیستم ارتقا و ترفیع.
 
۲. تسهیل سازوکارهای انتشار و گسترش نشریه ها، کتب و مقالات تخصصی در راستای ارتقای جایگاه علمی پژوهشگاه.
 
۳. برنامه ریزی و همکاری در اجرای دوره های آموزشی تخصصی با همکاری پژوهشکده ها و روابط عمومی.
 
۴. ایجاد سازوکار مناسب درجهت حضور موثر پژوهشگاه در همایش ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با موضوعات محوری و در راستای اسناد، قوانین و مقررات بالادستی.
 
۵. ارتقای جایگاه بین المللی پژوهشگاه و تسهیل سازوکارهای همکاری بین المللی در راستای محورهای پژوهشی پژوهشگاه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.