تلفن همراه

گوشی

September 23, 2019
15:12 دوشنبه، 1ام مهرماه 1398
کد خبر: 104006

رندرهای جدید شیائومی می میکس آلفا نمایشگری خمیده تا پشت گوشی را نشان می‌دهد

 
شیائومی در رویداد دوم مهر دو نسخه‌ی جدید از گوشی می میکس را معرفی می‌کند که احتمال می‌رود یکی از آن‌ها می میکس آلفا با نمایشگری آبشاری باشد که تا پشت گوشی خمیده شده است.
 
طراحی صفحه‌نمایش آبشاری همان‌طورکه در ویوو نکس ۳ و میت ۳۰ پرو دیدیم، در حال تبدیل‌شدن به ترند این روزهای حوزه‌ی موبایل است. این موضوع که آیا این طراحی چیزی بیشتر از یک ترند است یا نه، هنوز نامشخص است. بااین‌حال، اگر کسی بخواهد یک قدم جلوتر برود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این اتفاق برای شیائومی و گوشی جدید سری میکس آن افتاده است. فردا، رویداد بزرگی برگزار خواهد شد که در آن، گوشی بلندپروازانه‌ی جدید سری میکس معرفی می‌شود که به‌گفته‌ی خود شرکت، از بیش از ۱۰۰ درصد نسبت صفحه‌نمایش برخوردار است. حالا، این صفحه‌نمایش آبشاری می‌تواند پا را فراتر بگذارد و حداقل ازلحاظ فنی، چیزی بیشتر از آنچه قبلا بوده ارائه دهد.
 
عکس‌های رسمی خود شیائومی نمای جانبی میکس آلفا را نشان می‌دهد که کاملا با صفحه‌نمایش خمیده پوشیده شده است. باوجوداین، به نظر می‌رسد احتمال جالب‌تری نیز وجود دارد که در رندرهای مفهومی دیده شده است. با تکیه بر رندرهای مفهومی، می‌توان بر طبیعت سوداگرانه‌ی پیشرفتی بالقوه تأکید کرد؛ اما قطعا این فناوری وجود دارد که بتوان صفحه‌نمایش را دور بدنه‌ی گوشی پیچید. همچنین، از‌آنجا‌که بدنه باید خمیده باقی بماند و تا نشود، طراحی مدنظر حتی عملی‌تر از دستگاه‌هایی مانند هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد خواهد بود.
 
کمی جلوتر می‌رویم. شایعاتی درباره‌ی دو گوشی می میکس وجود دارد: یکی میکس ۴ و دیگری میکس آلفا. ممکن است عدد ۴ فقط نمادی باشد که نام اصلی قرار است جای آن را پر کند؛ بنابراین، احتمالا در رویداد فردا دو نمونه از گوشی‌های سری میکس را ببینیم. شایان ذکر است شاید شیائومی عجله‌ای برای عرضه‌ی آلفا با نمایشگر خمیده‌اش به کاربر نداشته باشد. هرچه باشد، سری می میکس با این رویکرد به بازار آمد که بیشتر دستگاهی مفهومی و نشان‌دهنده‌ی قدرت فناوری شیائومی باشد.
 
با جمع‌بندی شایعات منتشرشده درباره‌ی گوشی جدید سری میکس شیائومی، انتظار می‌رود پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس قدرت‌دهنده‌ی آن و حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ Bright HMX و یک لنز تله‌فوتو یا لنز اولتراواید تشکیل‌دهنده‌ی مجموعه دوربین‌های آن باشد.
 
از دیگر محصولاتی که انتظار می‌رود شیائومی در رویداد فردا معرفی کند، گوشی پرچم‌دار می ۹ پرو است که از صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی سوپرامولد و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد. همچنین، احتمال دارد می ۹ پرو از شارژ بی‌سیم جدید ۳۰ ولتی می‌شارژ توربو پشتیبانی کند. افزون‌براین، پیش‌بینی می‌شود می تی‌وی پرو و رابط کاربی MIUI 11 در رویداد فردای شیائومی رونمایی شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.