تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 28, 2019
14:23 شنبه، 6ام مهرماه 1398
کد خبر: 104193

ارایه خدمات بانکی به زائران حسینی در ایام اربعین

 
مدیرعامل پست بانک ایران از خدمات‌دهی گسترده این بانک به زائران حسینی، همزمان با ایام اربعین خبرداد و بیان کرد: خودپردازهای سیار پست بانک و همچنین تعدادی از خودپردازهای باجه‌های بانکی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خسروی، مهران، چزابه و شلمچه مستقر می‌شوند.
 
بهزاد شیری که ریاست ستاد اربعین این بانک را بر عهده دارد، به ایسنا گفت: در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان ستاد فرعی اربعین پست بانک ایران به ریاست مدیریت شعب استان مربوطه تشکیل و نسبت به اجرای مصوبات ستاد مرکزی اقدام خواهند کرد. خودپردازهای سیار پست بانک و همچنین تعدادی از خودپردازهای باجه‌های بانکی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای خسروی، مهران، چزابه و شلمچه مستقر می‌شوند. همچنین سه استان مذکور به منظور تامین نقدینگی لازم برای خودپردازها با هماهنگی ناظر پولی بانک مرکزی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
 
وی در ادامه با اشاره به افزایش ساعات کاری پست بانک در نقاط مرزی مورد نظر گفت: با توجه به افزایش تردد زائران در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان علاوه بر آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان عازم کشور عراق، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات در زمان‌های بعد از ساعات اداری در شعب کشیک صورت گرفته است که به همین منظور کمیته‌­ای با عضویت مدیر امور شعب، مدیر امور مالی، مدیر امور حراست و مدیر امور فناوری در خصوص نحوه و ساعت کار شعب کشیک رسیدگی و پیگیری خواهند کرد.  
 
مدیرعامل پست بانک ایران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به گونه‌ای انجام شده که در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال احتمالی در عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و سایر تجهیزات خدمات‌رسانی در مرزهای چهارگانه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل احتمالی رفع شود.
 
شیری از ارائه خدمات در اماکن اقامتی پست بانک در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبرداد و افزود: در خصوص تجهیز اماکن و مهمانسراهای متعلق به پست بانک در مسیر زائران با برنامه‌ریزی مدیر امور شعب استان مربوطه اقدامات لازم انجام می‌شود.
 
وی از آمادگی صرافی متعلق به پست بانک ایران، در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در صورت امکان شعبات سیار صرافی در نقاط مرزی مورد نظر خدمات‌رسانی کنند.
 
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان به راه‌اندازی موکبی‌های حسینی پست بانک ایران اشاره کرد و گفت: این موکب‌ها در شهرهای مرزی با عراق و به همت کارکنان عاشق اهل بیت (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران راه‌اندازی می‌شوند. همچنین در روز اربعین حسینی ایستگاه فرهنگی پست‌بانک‌ایران در میدان حرم‌ عبدالعظیم‌حسنی(ع) در شهرری مستقر شده و از عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام استقبال می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.