اپراتورها

تلفن همراه

October 2, 2019
13:35 چهارشنبه، 10ام مهرماه 1398
کد خبر: 104375

دویست و شصت و دومین شماره فصلنامه ارتباطات ، منتشر شد

آخرین اخبار، رویدادها و موضوعات مهم مخابراتی ایران و دنیا در دویست و شصت و دومین شماره فصلنامه ارتباطات، تابستان ۹۸ ، منتشر شد .
 
ertebatat.PNG
 
از این شماره، همچنین ارتباط دوسویه با مخاطبین ارتباطات از طریق درگاه ارتباطی «گفتینو» برای علاقه‌مندان و خوانندگان نشریه ارتباطات فراهم‌شده است.
 
در سرمقاله این شماره ، مدیرمسئول به موضوع ارتباطات در مسیر توسعه پرداخته و بخش مهمی از رونق اقتصادی را فعالیت شبکه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌هایی می‌داند که مهم‌ترین عامل بقایشان استفاده از مدل‌های جدید و مدیریت بهتر در کاهش هزینه‌هاست. 
 
 
با چنین مقدمه‌ای ، مدیرمسئول فصلنامه ارتباطات ، به کاهش هزینه‌ها در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اشاره می‌کند که با استفاده از تجربه گذشته ، تغییر نگاه و فعالیت همه‌جانبه به این امر مهم نائل‌آمده است. در این سرمقاله همچنین آمده است این صرفه‌جویی ارزشمند با چاشنی افزایش بازدهی ، مسیر حرکت را به سمت توسعه همگانی و خدمت مؤثر به همکاران و بازنشستگان هموارتر کرده است.
 
در بخش گزارش ، مطالبی چون « نگاهی به وضعیت کسب‌وکارهای خدمات محور»، « چگونگی روند توسعه کسب‌وکارهای خدمات محور در دهه گذشته»، «استراتژی‌های کارمند محور …» ، « کسب مقام برتر در جشنواره فاوا و حذف قبوض کاغذی …» ، « نورونتا ، شبکه‌ای اختصاصی و امن»، « کسب مقام نخست مخابرات در چهاردهمین جشنواره انتشارات»، «استراتژی مخابرات ایران در حمایت از تولید داخل» و « پاویون ایران در نمایشگاه ITU تلکام بوداپست» آمده است.
 
 
در بخش بورس، گزارش دستاوردهای سه‌ماهه اخیر شرکت مخابرات ایران در بازار بورس با عنوان « درآمد ۱۳هزار میلیارد ریالی و بازدهی قیمتی ۵۰درصدی اخابر» به رشته تحریر درآمده است.
 
در بخش فرهنگ و سازمان ، تکنیک پومودورو به‌عنوان موضوعی برای مدیریت زمان به بهترین نحو ، آمده است .
 
 
در بخش دانش تحول ، مباحثی چون « پنج روند تجاری که در سال ۲۰۲۰ همچنان پیشرفت خواهند داشت»، « سرعت بی‌وقفه تحول در صنعت آی سی تی » و «نگاهی به روندهای روز حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» منتشرشده است.
 
بخش جهان‌نما در این شماره مجله ، به «وضعیت روبه رشد eSIM در جهان» و « کاربردهای بلاکچین در صنعت مخابرات » ، «کاربردهای ۵G تا سال ۲۰۲۵ به ۹/۱ میلیارد می‌رسد» و «دنیای SOC در حال تغییر است» ، می‌پردازد.
 
همچنین، مقاله « بررسی همبستگی شاخص‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی در پذیرش فناوری ارتباطی مخابرات » در این شماره مجله منتشرشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.