اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

مخابرات فضایی

October 5, 2019
14:23 شنبه، 13ام مهرماه 1398
کد خبر: 104473

اهدای عکس ماهواره‌ای تهران به رئیس سازمان فضایی/ برگزاری بیش از ۳۰۰ رویداد در هفته جهانی فضا

فضانورد روسیه ای عکس ماهواره ای از شهر تهران را که توسط ماهواره سنجش از دور قزاقستانی گرفته شده به رئیس سازمان فضایی ایران اهدا کرد.
 
 
 
 موسی بایف فضانورد روسیه ای که اصالتا اهل قزاقستان است در مراسم افتتاحیه هفته جهانی فضا که صبح امروز در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد، عکس ماهواره ای از شهر تهران را که توسط ماهواره سنجش از دور قزاقستانی گرفته شده به مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران اهدا کرد.
 
همچنین در ادامه این مراسم پنل های تخصصی برای سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار فضایی با حضور محمدرضا رضایی و کوه کرم و نوید مقصودی از کارشناسان نجوم برگزارشد، این بخش به دلیل حضور دانشجویان و‌ فعالان استارتاپی مورد استقبال قرار گرفت، علاوه بر این، تعدادی از استارتاپ های فعال در حوزه اقتصاد فضایی نیز به توضیح درباره روش کار خود پرداختند
در این مراسم، نمایندگان مجلس و معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان جغرافیایی نیز حضور داشتند.
هفته جهانی فضا بیش از ۳۰۰ رویداد در نقاط مختلف کشور و دانشگاههای تهران و استان ها برگزار می شود.
انتهای پیام/
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.