تحلیل بازار

تلفن همراه

فناوری

October 6, 2019
0:09 یکشنبه، 14ام مهرماه 1398
کد خبر: 104497

آلمان خدمات 5G را برای کارخانه‌ها گران می‌کند

 

germany 5g.jpg

وزارت دارایی فدرال آلمان به دنبال اعمال تعرفه‌های مالیاتی بیشتر برای شرکت‌هایی است که از فرکانس 5G خود در کارخانه‌ها استفاده می‌کنند. روزنامه آلمانی «هندلزبلات» با انتشار این گزارش توضیح داد که اقدام مذکور می‌تواند نگرانی‌ها در مورد رکود فناوری در بازار را افزایش دهد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بنا بر گزارش‌های موجود، مقامات آلمانی تلاش‌هایی را آغاز کرده‌اند تا هزینه‌های مربوط به استفاده از نسل پنجم خدمات مخابراتی و ارتباطی را اندکی بالاتر ببرند.

در همین زمان «آژانش شبکه فدرال آلمان» ادعا کرد شرکت‌ها می‌توانند بسته به وسعت منطقه‌ای که خدمات 5G می‌بایست برای آنها ارایه شود و بخش‌های مختلف آن را در بر بگیرد، هزینه کمتری پرداخت کنند.

«آندریاس شوئر» وزیر حمل و نقل فدرال آلمان هفته گذشته در جریان برگزاری کنفرانس 5Germany Telekom گفت «آژانس شبکه فدرال آلمان» به زودی مراحل لازم برای ارایه خدمات 5G به شرکت‌ها و کارخانه‌ها را به اتمام می‌رساند و قوانین مربوط به آن را اعلام می‌کند.

او طی سخنرانی خود خاطرنشان کرد که این پروژه بین سازمان‌های دولتی آلمان به صورت مشترک اجرا می‌شود تا تعرفه استفاده از خدمات 5G در این کشور برای سازمان‌ها و کارخانه‌های بزرگ یکسان شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.