تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 9, 2019
9:34 چهارشنبه، 17ام مهرماه 1398
کد خبر: 104643

حضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در اجلاس جهانی فناوری اطلاعات WCIT 2019 ارمنستان

 
 
آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ، فتاحی معاون وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ، بنابی نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و در رأس هیئتی متشکل از ۲۰ استارت‌آپ ایرانی به ارمنستان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، شرکت در اجلاس جهانی فناوری اطلاعات (WCIT 2019 ) حضور در نمایشگاه تخصصی کشور ارمنستان (۲۰۱۹Digi Tec Expo)، دیدار با نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان و هاکوپ آرشاکیان وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان و سایر همتایان خارجی و رایزنی برای توسعه همکاری های فنی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ایجاد بازار منطقه‌ای و بین‌المللی برای استارتاپ‌های ایرانی ازجمله اهداف سفر وزیر ارتباطات به ارمنستان است.
نمایشگاه تخصصی Digi Tec ارمنستان از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه در محل مجموعه کارن دمیرچیان ایروان و در حوزه‌هایی همچون سیستم‌ها و ابزار IT، راه‌حل‌های شبکه جهانی و نرم‌افزاری، امنیت سایبری، راه‌حل‌های ارتباط از راه دور و شبکه، تکنولوژی موبایل و اپلیکیشن‌ها، طراحی و انیمیشن، فناوری چندرسانه‌ای و بازی، راه‌حل‌های تکنولوژیک برای کسب‌وکار و آموزش فناوری در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش ، هم چنین در این سفر فتاحی معاون وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با مدیر عامل شرکت یوکام ارمنستان دیدار و درخصوص گسترش ارتباطات فی ما بین گفتگو کرد.
گفتنی است در سفر یاکوپ آرشاکیان وزیر ارتباطات و حمل و نقل ارمنستان در اسفند ماه سال گذشته به ایران؛ با دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان ، خواستار گسترش سرمایه گذاری و همکاری های فی ما بین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شده بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.