بازی

فناوری اطلاعات

October 18, 2019
12:51 جمعه، 26ام مهرماه 1398
کد خبر: 104948

مشخصات سیستم موردنیاز بازی Need for Speed: Heat اعلام شد

 
استودیو Electronic Arts، ساعاتی پیش مشخصات سیستم پیشنهادی و موردنیاز برای اجرای نسخه PC از بازی Need for Speed: Heat را در صفحه رسمی این بازی در فروشگاه Origin اعلام کرد. جزییات بیشتر از این دو سیستم را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
براساس اطلاعاتی که ساعاتی پیش از سوی استودیو بازی سازی Electronic Arts منتشر شد، کاربران برای اینکه بتوانند با استفاده از سیستم‌های خانگی خود بازی Need for Speed: Heat را به اجرا در آورند حداقل به یکی از پردازنده‌های AMD FX-6350 یا Intel Core i5-3570، همراه با هشت گیگابایت حافظه رم نیاز خواهند داشت. در لیست مشخص شده با عنوان حداقل سیستم موردنیاز، می‌توان نام سه کارت گرافیک AMD Radeon 7970، Radeon R9 280X و NVIDIA GeForce GTX 760 را هم مشاهده کرد.
 
EA همچنین به کاربران سیستم‌های خانگی توصیه کرده است که به منظور دسترسی به بهترین جزییات و عملکرد از بازی Need for Speed: Heat ، حداقل سیستم‌های خود را به پردازنده AMD Ryzen 3 1300X یا Intel Core i7-4790 و 16 گیگابایت حافظه رم مجهز کنند. این دسته از کاربران همچنین باید یکی از کارت‌های Radeon RX 480 یا GeForce GTX 1060 یا نسخه‌ای قدرتمندتر از آن‌ها را هم در اختیار داشته باشند.
 
اطلاعات منتشر شده از سوی EA، همچنین نشان می‌دهد که فایل‌های نصبی این بازی چیزی در حدود 50 گیگابایت از فضای هارد دیسک کاربران را اشغال می‌کند و آن‌ها برای اینکه بتوانند این بازی را بر روی سیستم‌های خانگی خود نصب کنند باید این فضای خالی را تامین نمایند.
 
لیست کامل از مشخصات دو سیستم موردنیاز و پیشنهادی برای اجرای نسخه PC از بازی Need for Speed: Heat را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. این بازی که قرار است با استفاده از موتور بازی سازی Frostbite Engine تولید شود در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) به دست کاربران سیستم‌های خانگی و دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 خواهد رسید.
 
حداقل سیستم موردنیاز:
سیستم عامل: ویندوز 10
پردازنده: AMD FX-6350 یا معادل، Intel Core i5-3570 یا معادل
حافظه رم: هشت گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon 7970 یا AMD Radeon R9 280x یا معادل، NVIDIA GeForce GTX 760 یا معادل
نسخه DirectX موردنیاز: نسخه 11
حافظه ذخیره‌سازی موردنیاز: 50 گیگابایت
 
سیستم پیشنهادی:
سیستم عامل: ویندوز 10
پردازنده: AMD Ryzen 3 1300X یا معادل، Intel Core i7-4790 یا معادل
حافظه رم: 16 گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon RX 480 یا معادل، NVIDIA GeForce GTX 1060 یا معادل
نسخه DirectX موردنیاز: نسخه 11
حافظه ذخیره‌سازی موردنیاز: 50 گیگابایت
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.